9 April 2008

天氣的錯

2008.04.06 to 09
第 333 次飛行

出發那天...回到公司聽到同事說那天早上大霧, 搞到好多飛機都降落唔到, 轉飛其他地方...
上到飛機, 商務客艙就有一位受大霧影響行程的mr liu...
他一上機, 就話要 complain...令到老總係 boarding 的時候, 長期都要處理這位客人...本身架機的設計已經唔夠 user friendly, 要我同我partner 要輪住 replace 老總企係door 1 既位, 變得我地boarding 工作難上加難...
話說佢係坐今早貴公司既"晨早第一機", 由台北去香港, 再去 melbourne....點知因為大霧, 去左廣州, 係濟留期間, 又落唔到機, 係delay左成8 個鐘內, 只得一個三文治食( 冇辦法, 因為個邊冇貴公司的 ground staff 同資源)...仲要終於夜晚返到香港, 已經趕唔到去 melbourne 的機, 所以 ground staff 就安排佢坐我地班機去 sydney, 再轉機去 melbourne...其實我同老總都唔明白一樣野, 因為係差唔多時間貴公司是有班去adelaide 再去melbourne 既機的, 點解 ground staff 唔安排客人坐個班機呢? 咁就唔洗去到sydney, 再去 domestic airport 轉機去 melbourne 咁麻煩麻....
anyway, 老總嘗試去理解究竟 mr.liu 想我地有乜野賠償俾佢...mr liu complain 左一大輪, 先帶出個main point...."要貴公司賠償酒店的費用...", 可惜呢個問題老總都唔識答喎...最後老總都冇佢乎, 話只可以將事件send 番去公司, 叫公司回覆.....同埋只可能 guarantee 呢一程sydney, 佢會有一個愉快的旅程....
其實mr liu 也算唔錯...佢只係不滿貴公司的安排, 但對我地十分好....而呢9 個鐘, 佢的確有一個愉快的旅程...
到左 sydney, 係有 ground staff follow up, 但似乎佢地對mr liu 的情況唔係太了解...搞到佢大發雷霆, 話只會同老總講野, 只有老總明白佢的情況...最後老總將mr liu refer 左俾sydney ground staff manager, all the way assist him to domestice airport....事件亦告一段落...
其實俾著我係mr liu, 見到d ground staff 唔知頭, 唔知路, 我都有火...
但最恐怖係聽到....經濟客艙都有與 mr liu情況一樣既人要去 melbourne, 但聽說佢地要坐8 個鐘頭車去 melboune....我聽完都頭暈....
一切都係...天氣既錯...但我地cabin crew 同 ground staff, 就變左呢d受影響眉乘客的出氣袋....但有沒有想過, 我地什麼也沒有做錯, 點解會變左受害者呢?
所以因為天氣原因而delay...請不要罵機艙服務員...請冷靜一下, 諗一諗..." do you want a safe trip? "

No comments:

Post a Comment