9 April 2008

Thank you for the flight!

第 333 次飛行

這次sydney, 係新機上工作, 那個"低 b" 設計 + full load, 真係做死人....
但很好, 沒有大問題, 仲做得很愉快...
多謝紫姐的 flexible service...
多謝老總時時刻刻都幫我做下 collection...
多謝紅色辛辛苦苦arrange 好個galley....
多謝economy class 工作的同事w 與紅姐上黎幫手....(economy class 做哂 service, 我地 business class 先o岩o岩完左 main course service咋!)
亦好多謝大部分客人都好好, 冇俾hard time我地....只係有個diamond plus member 同silver 客麻煩d...有幾麻煩...唉, 唔想再提....只係覺得我好似成個service 不斷集中serve 佢地兩位.... 後期連紫姐都笑說那兩位是我的boyfriend 嗎?
落左機, 對腳係麻痺的....真係好累....唔知係唔係d 野重得濟, 搞到我右手又發炎....
下班又係business class, 希望好似今次咁順利就好了......

No comments:

Post a Comment