15 April 2008

左右做人難 (下)

2008.04.11 to 15
第 334 次飛行

紐約 --> 香港
我時時都說, 乘客唔好不打緊, 最緊要班同事好...
老實說, 我好欣賞紫姐提議的service flow...俾我地用一個快d, 又彈性的方法去做service, 但可惜回程的時候, 佢搞到幾乎所有同事都不愉快...
首先回程, 商務差唔多full, 但都有幾個位剩, 咁boarding 的時候, MR A 同我complain 附近有位客人發出臭味, (其實我自己都聞到), 所以佢要求調位, 於是我叫佢等等, 我去同老總拎份sitting chart 睇...咁我好成功offer 左12 D 俾MR A 坐...而我係打算等boarding 完哂先同紫姐講我幫個客調左位, 因為那時大家都好忙, 就算我當時同紫姐講, 我都唔覺佢會有時間聽我講野, 但我萬萬想不到還有客人要調位, 仲要係調一對couple, 原因係男既話個位唔乾淨, 所以紫姐係門口差唔多關時又拎左份sitting chart 準備調位, 而由於成個zone得12 D,E 係一齊, 所以紫姐係都要將那對couple 調去 12 D, E, 而我的客人呢? 當然被迫調去其他座位....MR A 有d 唔開心啦, 因為調完又調麻, 但紫姐對MR A 解釋說" they are couple...", 事後我梗係俾紫姐招見, 佢話我 1. 調位前點解唔同佢講聲, 2. 調完點解唔同佢講聲...而我只係解釋點解要同個客調位, 而其實我打算boarding 完就同佢講" 我幫個客調左位" , 我就冇同佢講, 因為我知道就算我點講, 佢都會話: "下次要立即同我講...." 所以我只換來一句sorry 完場...怪就怪自己點解咁多個位唔揀, 係要揀那個位同個客調囉....唉....正如兩位紅姐所講: ' 如果唔係那對couple 要調位, 佢米會appreciate 你囉, 但而家你個客搞到佢對couple 調位出左問題, 佢米覺得係你唔o岩囉, 我地做細既成日"食"野架麻! 食得最多係 "貓" 囉..呢隻貓你食硬架啦, 死死氣食左去啦....', 亦謝謝兩位紅姐對我的安慰... 其實同佢同佢既鄉傾計時, 米一樣用佢地的鄉下話..唉....
這位紫姐好鍾意做de briefing, 黎個程已經做左一次, 回程又多次, 話what is out, forget it, and work happily, 唔知係唔係同我講緊....可惜, 情況每況越下...
大部分時間, 因為我同紅姐都負責另一邊, 所以我地會同廣東話交談...有一次, 我個tray 唔小心打左落紅姐個鼻...我知佢一定好痛, 緊張既我梗係用廣東話問佢有冇事...係唔係好痛....好緊張架麻...可大可小架, 自己都試過....好彩紅姐冇事....咁o岩老總經過, 又用廣東話問我地做乜事, 咁我地梗係用廣東話答佢啦....我地仲有講有笑添...之後老總行開左, 紫姐忽然走埋黎...說: " would you pls speak in english? so i can understand what you guys are talking about..." 咁好啦...之後佢係度既時候, 我都用英文...但慘就慘在, 我與同事講英文, 佢地同我講廣東話?!  咁想我點??!! 最後, 我太不喜歡這種感覺...所以如果紫姐係度, 我寧願不說話, 出去cabin 行下...而另一位同級同事就好識做, 次次見紫姐入黎立即轉channel, 紫姐有一次說: "xxx, u are so polite, u will speak in english everytime when i come in, i really appreciate..." 這當然令兩位紅姐有點不滿吧, 覺得她不用當住咁多人面前咁講....
自己galley 不和都算, 點知佢連後面economy class 的同事都唔鍾意佢, 頭等既阿姐又唔鍾意佢...話說回程第一餐完左, business class 4 個choice 只剩下兩個choice, 咁紫姐expect economy class 的阿姐會有留crew meal 俾我地...點知後面兩位economy class 既阿姐連crew meal 的 choice 都release 埋, 可能business class 的main course 紫姐又唔o岩食, 點知後面又冇留 crew meal, 得番一個choice, 所以紫姐就好嬲, 去左後面話兩位紅姐....令兩位紅姐不滿....紫姐仲下令乜野都唔俾send去 economy class 的crew 食...(其實去個程, 紫姐都唔肯release d 野食俾同事食..., 仲話如果佢地要, 叫佢地自己上黎pre-plate), anyway, 到左食第2餐, economy class 既阿姐梗係有留crew meal 啦....但紫姐依然不忿, 要後面兩位紅姐寫report 返公司....事件震動老總....但老總係一位好隨和既人, 對於有choice 冇choice 又冇乜意見...=.= 同事都議論紛紛, 有人說應該keep crew meal, 有人說應該release, 有人說出不同留crew meal 的方法...等等, 講真, 我冇乜所謂, 因為每一次我都預左最後連自己個meal 都要俾埋個客食...總之有d 野飲下就得啦...後來做完第一餐, 因為前面紅姐答應了後面紅姐send d snack 俾佢地, 叫我幫手拎...冇法, 我有得揀咩? 拎我會拎...但我千叮萬囑佢地唔好俾紫姐發現, 否則我同紅姐一定"人頭落地"... 而聽說紫姐成日自己一個去無視頭等阿姐的存在, 去左頭等食野....當然又惹黎不滿吧....
而最後個report 寫唔成, 因為我地係有crew meal 剩, 只係冇choice 剩...我也不太清楚寫唔到report 的原因, 但總之就寫唔到啦....
咁又15 個半鐘...終於離開這個火藥味之地...那一刻, 我還記得我出發去紐約那天, 係公司見到酒井classmates, 佢同我講: "孤菇, pls be careful of her..." 現在我深深體會到......
飛完呢班呁exhausted 的機, 對住塊鏡, d 眼肚紋好似出哂黎, 十足老左10年咁..嗚...

No comments:

Post a Comment