21 May 2007

公司高層

2007.05.21
入職時..完全不知道誰是公司高層...就連個樣係點我都唔知...
後來做做下, 成日都聽到同事講陳南祿...同埋 peter 呢兩個名字...我還記得, 我以為陳南祿個名係咁寫既: "陳藍綠"....而家有時自己諗番起都覺得好笑...
有一次去london 的航班, 忽然有個鬼佬入黎galley 度...企左好耐...當時我都幾忙...這乘客忽然問我:" are you tired?", 我記得當時我答:"yes! It's a busy and tough flight!" 說完, 就出去應call light...過了一會, 我聽到同事說peter 係我地機上乘客....我問是誰...同事說: " 頭先同你傾計那個囉..." 我立即O 哂咀...早知佢係 peter, 頭先我的答案一定唔會係咁....呵呵!
上一班機去新加坡, 老總係 boarding 前做了個announcement, 說陳南祿將會係我地機上的乘客...由於light loading 的關係, 陳生中途黎左economy class, 搵人傾計...有位同事不幸被捉住了...說了很久....談話結束後, 同事立即回到後面galley, 唉了一聲, 問她什麼事...她說: "他竟然說而家新人那個rate 還不算低..." 聽後, 大家又O 哂咀...
當然如果與出面其他行業比較, 這份工的確不錯, 但與其他airline 比較,我地的rate 似乎低了一點...
尤其是經過這次大病, 我更覺得公司一d都幫唔到自己....
有時想想為何自己還會在這裡工作, 也許我喜歡這行業, 但絕不會對這公司有歸屬感...
算吧...能做到一位好的公司高層...實在少之有少...

No comments:

Post a Comment