4 May 2007

感冒的先兆

2007.05.03 to 04
第 259 次飛行
這次又是新加坡, 我也不想的....
去個兩程都唔full, 話就快就做完, 去左新加坡....這次的老總對grooming 有一定的要求, 她說, 我地去到酒店拎門匙時, 鮮紅的口紅依然要留在唇上...亦因為她這句話, 我時時用黎開玩笑..還去叫機上的男同事快d 塗唇膏.....hehe!
其實第一日兩程機, 平時做到好累的我, 都不會"放蚊", 但這次就由上機放蚊放到落機...落機後, 同事們發起係orchard road 整不同形狀的crew tag, 由同事f 出去order...但因為我想親自去揀, 所以就隨同事f 出去orchard road, 順便諗住係個度行一陣, 揀左自己喜歡的 tag 後, 感覺到自己唔多舒服, 於是要麻煩同事f 兩小時後幫我將製成品拿回酒店....
回酒店前, 買了dinner, 食完即訓... 本來晚上打算待朋友上完個jap course 聚一聚的, 不過他打電話給我時, 我全身乏力, 唯一等下一次吧! 放心, 我大把新加坡機黎緊...
平時要熄燈先訓得著既我, 今次整間房的燈都沒有熄滅, 我竟然就這樣在新加坡幾乎訓了12 個鐘頭!
第二天起身, 應該好精神先係...點知冇乜分別, 依然好眼訓....同埋仲要骨痛....
回程 full load, 又再次與國內同胞困獸鬥! 今日的餐有魚飯同埋意式雲吞, 由於我同我的 galley partner 都知道我地做到最後個幾行都係新加坡人, 為左令我地做到最後個幾行依然有choice...我地派餐俾同胞時, keep 起左大部分魚飯....雖然咁做唔係太好....但總好過做到最後幾行時, 俾新加坡人柄到七彩...最後我地總算成功了....
同埋要多謝阿姐整左兩杯latte 俾我飲! 如果可以同你飛 bombay 就好啦....
回家的時候, 膊頭裡的骨真係痛到七彩, 太后說我應該又感冒了...要我謝絕一切冷飲!
幸好, 明天我有一天的假期, 休息一下....不過話時話, 自從那次去完檳城後, 身體的狀況冇乜點好過...唉!

No comments:

Post a Comment