30 May 2007

今年的最後聚會

2007.05.29
今次睇怕都係今年最後一次見到新加坡這位朋友了...因為佢下個月中就會出發去另一個國家...最快都要下年先再見到面啦!
本來朋友要OT到9 點幾10 點先見到面既, 但臨時又唔駛 OT 喎! 所以我地又去番orchard road 食雞飯...


食完飯, 再上去最頂睇新加坡的夜景....同埋叫左兩杯 special drink, 分別係 CTE & honey perrier...不過我依然覺得, 暫時仲未有一個城市的夜景有香港的夜景咁靚囉!
 
 
最後, 有一句說話我真係要講多次既...就係我呢位新加坡的朋友係我認識咁多位男性朋友之中...最有gentleman 風度的一位.... 
係呢度, 真係想再一次謝謝你啊!

No comments:

Post a Comment