25 May 2007

飛花 @ Mainz

2007.05.22 to 23
第一日落左機, 訓左兩三個鐘就與同事a 去左lunch, 再行街街...同事a 係一位好鍾意食野既人, 佢最恐怖就係食緊lunch 的時候, 已經諗緊 dinner 食乜野好....更恐怖就係...最後一日同佢dinner 的時候, 佢竟然已經諗定下次再黎frankfurt 時食乜野好....令我當堂噴水...
第2 日...與同事a 食完早餐後, 本來想出frankfurt downtown 既, 但覺得自己都係不在狀態, 所以最後自己一個人帶住相機, 係酒店所在的 Mainz 內走走便算...
五月的frankfurt 真的很熱...現在已經有成30 度了..仲好曬添!














 
我沿住萊茵河走著走著...但兜番入去看看一些在Mainz 比較出名的 building...回程的時候, 由於太曬太熱的關係, 真係有d 想call 的士的衝動...哈哈!
獨自一個人走著, 想去邊就去邊, 感覺真係好爽...與此同時, 我發覺原來我黎左咁多次呢度, 我都冇乜點認真去走過....這次是散心外, 還可以有個寧靜的空間, 給自己想想...應該選擇些什麼...不過最後諗諗下, 我又唔知諗左去邊...
另外一邊行, 總會有d 白色小毛毛飄黎飄去....你說: "飛花麼?"
行到咁上下, 就回酒店等同事a 再去dinner...再一次....pizza pepe!  我地兩個當然食唔到咁多啦, 下面3 張圖, 係我地分開兩餐黎食架!



另外, 孤菇終於睇哂成套 attention please 了...
而且我諗...下一次, 真的要出下downtown 啊! 雖然個個都話downtown 冇野好睇, 不過未去過的我, 點樣都要去一次呢!

No comments:

Post a Comment