25 May 2007

落機恐慌

2007.05.25
話說呢排公司炒左幾位同事, 因為佢地將機上某d 東西拎左落機, 而呢d 物品係屬於company's property...之後公司就出notice, 話所有有公司 logo 的東西都唔俾拎落機..除左...

- up to two drinks purchased using drink coupons obtained from the Cabin Crew Services Counter;


- unconsumed items of crew catering supplies, specifically placed on board for crew consumption;


- one newspaper per person, which has already been read by passengers.


其實我相信幾乎公司每一位同事都試過拎機上的物品回家...or 拎去outport...輕則拎一兩can drink, 報紙去外國消磨下時間, 重則成個serving tray, bread basket, toilet roll 都會拎番屋企...用.....
我好少會帶走機上的物品...不過有時去到外國, 都會拎支水, 或者報紙...同埋我工作時著的smock, 為左貪方便, 我好多時都會放eye mask, toothpick, 濕紙巾係個pocket 內...咁客人想要其中一樣物品的時候, 我都可以唔駛返入galley, 立即俾到佢地麻....我甚至仲有好多公司logo 的筆...但而家通告一出, 同埋聽到好多rumours, 所以今次係 frankfurt 落機, 我拎番哂pocket 內的東西出去...而其他同事都趁 crew rest 時間...狂check 自己個袋, 有冇公司的物品...真係煩死人了.... 
聽說, 公司人會係 airbridge 截停我地, 立即check 我地 baggage, 一發覺你拎左有公司 logo 的物品...就會被炒...
唉...如果因為一支公司筆而俾公司炒就唔抵啦!
其實有好多東西...我做passenger 可以拎架喎! e.g 筆, 如果下次執勤, 我帶番上機, 咁會點呢?
我覺得拎toilet roll, serving tray 個d 就真係過分點...但好似我件smock 內的東西...都係為客好者...難道放一兩樣都不可以嗎?
如果真的是這樣, 太不近人情了...
其實不止我地公司的同事會拎公司的東西落機, 連其他航空公司的同事都會有類似的行為...如機上冇客飲過的支裝奶, or 其他飲品, 佢地都會拎哂番屋企....但點解我未聽過其他航空公司會check crew's baggages, 而只係我地公司先會呢?
到左呢一刻, 我始終都覺得佢地冇權check 我地的 baggage...我覺得公司真係好絕情...同埋想藉此cut cost!
阿公...我個suitase, handbag, uniform 都係有你地logo 架喎...不如你沒收埋去啦! 笨!
(呢篇文章只係供孤菇發洩之用, 如果閣下睇完這篇文章唔認同的話, 請見諒!)

No comments:

Post a Comment