8 October 2007

朦查查雪梨4日 (上)

2007.10.05 to 08
299 次飛行

 

未上機, 已經有事發生了, 就是本班機的老總臨時 pork sick,由另一位香港老總頂上, 但因為公司7 點先 call 老總, 而我地7 點半就要 briefing, 結果有史以黎第一次冇briefing 之下上機, 所有機員 (唔包括機師) 都係香港人, 加上又冇briefing, 大家都認為有個好開始..

上到機, 對於我呢d 成年都冇做過long flight business class 的人黎講, 成個galley 得我一個做細既, 真係好緊張.... 
事前我已經好努力搵番 business class 既野,睇下有冇野 update , 自從大半年前俾個紫姐b 過後, 我一直都有點怕怕
business class
... 
幸好 boarding 時有同事幫下手....不過可能我一向都係緊張大師的關係, 連個spray 放係邊度都唔記得左
....


全機滿座, 連我地本來有得休息的座位都俾埋d 客坐.... 
  因為係早餐的關係, service 也挺易做...只係有位澳洲客人實在太喜歡我沖俾佢的 hot chocolate, 叫完再叫, 叫到我後來都冇心機整
... 
  
不過普遍我個zone的客人都很好, nice,  仲有好多人都唔食野...完全俾自己想像中好...不過始終都係full load , 所以到完左第一個service, 一滴水都未飲過
... 
  
渴死了....

做左第一個service, 我又做哂自己應該做既事後, 就同阿哥係埋一二邊拉curtain養神..並唔係訓覺... 
  因為一聽到有人行入黎galley, 又或者有 call light, 我立即就拉番curtain 行番出去...好辛苦呀!  搞到做第2 餐時, 我地死左半折...不過好彩地, 第二餐又唔係好多人食喎, 好快又做完...無驚無險就去到sydney...

如果我冇記錯, 我最後一次去sydney 應該係 05 年的8 , 定係 06 年的一月, 點都好, 08 年都黎緊, 我都差唔多成兩年冇去過...發覺好多野已經淡忘左, 一出左機場, 好多回憶都返哂黎...
我地去到係夜晚, 與同事去一去超市就返去訓...到第2 日下午先再約出黎lunch, 去左chintown 食越南河, 再係個度行左一陣...chinatown 周圍都好污漕, 加上好多烏蠅...搞到自己都冇乜mood....所以 dinner 我冇join 佢地啦....另外, stay 得係 sydney , 越記番起好多自己唔想記既人同事, 搞到自己的情緒越來越down...上網又搵唔到仔仔, 搞到自己down 上加down....搞到第3 日完全甩哂同事底...自己留係房算了...
待續...


No comments:

Post a Comment