4 October 2007

個幾小時印度機

2007.10.03 to 04
第 298 次飛行
前一日check 過個loading, 雖然話就話去到曼谷會見到仔仔, 但見住咁既loading, 真係無眼睇...
第一程竟然比我想像中好, 因為今次好少人問我拎報紙, 加上阿姐又 cut 埋個drink service, 所以十分好做...
第二程, 新加坡去曼谷簡直係受難曲..之前check 過已經係 overbook, 由於成日都做呢班機, 所以full load 對於我黎講, 好大機會又會好似上次咁, 有成百幾個avml ( indian veg), 結果同我估既差唔多, 阿姐大叫有成98個special meal, ( 98 個已經好好了, 上次個班機有成 140 幾個...),話一陣做service, indian veg 係去 cart, 唔 by hand...這當然好, 因為飛行時間兩小時都冇, 如果仲By hand 一個個咁派, 睇黎個service 都係做唔切多, 但我還記得上去by cart 咁去, 都係好混亂, 因為d 客坐得好散...又調哂位, 好難對番o岩黎派..
終於到左boarding, 一班印度人上機...但幸好佢地全部坐哂係後面那個zone, 亦即係我的zone, 嘰呢咕嚕講左好耐先肯坐低...點知到左做safety demo 時, 有位印度人企左係走廊度, 那時我先發現佢冇位坐, 而我個zone 又冇哂空位, 於是我叫位印度人跟我去前面, 我搵個空位俾佢啦, 點知呢個時候, 有個差差起左身, 同我講:"he is my son..." 好話我調走佢個仔, 話要 report 我...我心諗, 佢係你個仔既話, 你就唔會搞到佢冇位坐啦...仲要連你個仔冇位坐你都唔知... 佢又嘰呢咕嚕up 一大堆我唔識聽的英文...我唔得閒應酬佢, 最緊要幫佢個仔搵番個位, 我好firm 咁同佢講你個仔冇位坐, 而航機即將起飛, 為左你個仔的安全, 所以我係需要幫你個仔搵番個位坐....我安置左你個仔後, 我會話你知佢的 seat number...我講完, 差差梗係循例搖頭, 我又同佢搖頭, 笑一笑...走人... 總係唔明點解次次見到佢地, 佢地都好鍾意講" i want to complain, i want to report...blahblahblah..."
這程機我與另一位同事負責出cart 專派 indian veg meal..由於d indian veg 一"pak" 野咁...所以差唔多每個差差收到個餐都問我:"is it indian veg..." 我答完 "yes", 佢地又再問多幾次"is it indian veg?" 死都唔信我咁...真係吹帳... 阿姐同老總叫我cart top 放jug 水就得啦, 千祈唔好放其他野飲...仲叫我派左個餐, 唔洗問佢地飲乜, 即走...呢個方法真係唔錯, 果然係派得好快...加上又有business class 同事及老總幫手, 自己派哂 indian veg, 仲有時間幫下我partner 去 normal meal 的 drink...不過當中有d 差差明明order 左indian veg, 但臨時又話要 non-veg...有時真係唔明佢地係真素食, 定係假素食...雖然我知道我地應該有extra normal meal, 但為左要懲罰下佢地, 佢地想轉番食normal meal 的差差, 一定要等我地派哂餐, 真係有剩, 先輪到佢地有得揀...這亦都係保障番其他客人得到佢地想食的餐...
另外, 令我最開心既就係, 雪糕再沒有choice 揀, 這次全部都係 vanilla...真係要多得個caterer啊!
這班兩小時都冇的bombay flight, 真係仲辛苦過真正的 bombay flight, 因為真正的bom flight, 由曼谷去 bom 都起碼有3 個幾鐘...唔會咁rush 麻...
回程, 係接卡拉奇去曼谷的機, 佢地就好啦, 得80 個客, 如果我月中個班卡拉奇都係咁就好囉....雖然回程都有成二百客, 主要係同胞同泰國人, 那些上海同胞都令我做左好多生意, 不過有少少氣既就係, 上set 賣 bar 的同事唔記得放番 sales kit 的key 入去個cart 度, 搞到我做唔成 3000幾蚊生意... 不要問我點解仲賣 bar...因為我就是一個那麼拖泥帶水的人...
明天又要飛, 仲有機會做隻新機, 不知為何, 次次要我接觸新事物的時候, 我的焦慮症又黎...

No comments:

Post a Comment