24 October 2007

平安度過

2007.10.21 to 24
第 302 次飛行
這次雖然去同回程都係full load, 但問題並不大, 乘客大部分都好好, 發覺馬來西亞的旅行團都挺易搞... 做service 過左頭幾行, 就真係天下太平...
同事們都好好... 除左紫姐外其他所有阿姐都係馬來西亞籍...(因為有位馬來西亞籍的紫姐port 左 sick, 變左新加坡紫姐頂上, 不過都好好人^^), 連有位同級同事都係馬來西亞籍...佢地一人回程都買一d 野上機俾我地食, 食到我地10 個飽...
同埋同事們見到仔仔的時候, 都好好奇, 大家都以為佢係香港跟孤菇機黎, 又以為跟孤菇機走, 因為來回兩程機位都爆, 大家仲幫我擔心仔仔上機問題, 經過我一番解釋, 大家明白了仔仔stay 係曼谷, 但隨即以黎, 又好多問題, 點解stay 係個邊? 佢係乜野人? =.=
回到香港, 竟然有 acknowledgement, 我黎緊個班 LA flight, 公司因為 aircraft 問題, 將我放左係另一班LA flight, 咁既情況我都係第一次遇到...有好有唔好啦, 好就係多d allowance, 唔好就係少一日假, 同埋搞到我swap 唔到另一班機...
不過可能係上天為我安排的一切.. 因為起初我諗緊換唔換多班turnaround 番黎做, 但而家唔洗諗lu...
下篇會講我同仔仔的檳城之旅....

No comments:

Post a Comment