13 October 2007

再征澳洲 (上)

2007.10.10 to 13
300 次飛行
這次, 我又再一次係 business class 工作, 經過上次的 sydney , 我諗今次做business class 問題應該不大...點知...情況比我想像中更糟...
首先因為臨時轉 aircraft 的問題, 搞到我地等左好耐先上到機...而今次我的紫姐只係升左一年, 但想不到, 佢既要求也幾高下...首先, 佢係 briefing , 同我+ 紅姐講每一個人的 working style 都唔同, 所以要盡量配合...上到機, 佢好似驚我好多野都唔識, or 唔知點做, 係咁同我講講講, 搞到我好大壓力...因為 business class 分開兩個zone, 所以on ground 的時候,economy class 有一位同事上黎幫手...其實呢位同事一早上左黎, 但點知阿姐又問我: "y 1唔係要上黎咩?" , 佢米一早上左囉....
第一個service 開始, 紫姐就同我講前面個zone A 去到 K, 後面個zone 就由 K 去番 A...第二個service, 佢就話前面個zone K 去到A,後面個zone 就由 A 去到K, A, K, 轉到我頭都暈...點知準備去 service 的時候, 老總竟然話幫我出 trolley???!!!老總係都要我俾佢出一次車, 我只好同紫姐講, 紫姐都有面有難色, 去同老總講"" service flow... 而我只好緊緊記住紫姐的安排, 但唔知點解, d 客唔算太煩, 但成個service 都好 messy...紫姐要求個service overlapping, 即係紫姐去緊後面個zone , 我就去收好前面個zone 既野, 之後出trolley, 但做做下, 我發覺, 次次我出車, 先見到冇人幫我收野....咁點做overlapping ??? >.< 加上, 唔知點解, 我做做下, 我發覺我同 紅姐個角色好似調轉左咁...我竟然係幫紫姐repenlish main course 那個...而個galley, messy 得很...也不知道紅姐究竟做些什麼, 只見佢比我更慌...我花了很多時間先執好個galley, 到處都係垃圾......後來做到紫姐同我講:"galley 俾番紅姐執.." 第一個service 就係混亂中完成, 第二個service 雖然都係亂, 但就好d, 因為始終都係早餐....service 簡單d...落左機, 紅姐係咁多謝我, 不用啦, 始終佢都仲係幾新...我心諗若果有一日我升左, 可能仲做得差過佢...而紅姐話答謝我, 所以陪我行supermarket...哈哈!
待績........

No comments:

Post a Comment