8 October 2007

朦查查雪梨4日 (下)

2007.10.05 to 08
299 次飛行

回程, 100 個驚張, 因為係用公司新的 A333 ..d 同事都同我一樣, 又係第一次做呢隻機, 但都唔及老總驚, 因為老總仲未上train 呢隻機的堂....
而我地知道老總仲未上堂...當然係更加驚訝
!

boarding 時已經覺得有d 混亂.... aisle d , galley 又窄, 同埋只係開一棟門, 搞到我完全去唔到 pre take off drink..
service 都慘, 因為中間有塊板隔住, 完全睇唔到阿姐想要d ,  如果我係對面aisle, 我就要返去個galley , 再出番去阿姐做緊個條aisle, 先睇到你要d 乜...所以要行的路又多了...不過最慘都係個galley, 前面個galley 還可以, 中間個galley, 乜都冇, sink , 那麼我d 湯麵只好倒係洗手間內, waste bin, 只好自製垃圾袋, beverage maker, 只好去前面galley , 要行既路又多左好多啦
....

幸好 economy class full, 同事們都上黎幫手, 先叫做好d...有同事說, 係呢隻機做business class 好難係因為中間個galley 係廢既, 亦有同事話, 應該加多個人落黎做...不過我都唔好彩架啦, 幫手出 tea/ coffee trolley, 點知第一個話要 chinese tea, 2 個話要green tea, 3 個話要 port wine, 4個話要peppermint tea...所有drink 我架trolley 都冇既
...

好不容易, 做完第一餐
...同事說, 做完呢隻機的呢個galley, 第日再去做其他機款, 就會覺得自己係 expert....


幸好的是, 今次我地有客的座位去訓番2個鐘...順便我可以試下個economy class new seat...都還可以啦...不過我想說, business class 已經有d 電視出現了問題....想像唔到再過多幾個月會點...

到左早餐的時候,阿姐著哂燈, 但都冇客醒, 我地等呀等, 先有幾個醒左, 但冇時間再等佢地啦, 所以照去 service, 去完個幾個, 我地又再熄燈, 當冇事發生...hahahahahhaha!

4 sydney 就完結, 一日假後, 4 day...大家估下係邊?

p.s 回到香港後, 我心情好了很多...

No comments:

Post a Comment