19 October 2007

快樂卡拉奇 (下)

2007.10.16 to 19
第 301 次飛行
第二晚, 做最辛苦的 KHI shuttle...

去個程, economy class 只得一半還少的客, 但business class 幾乎坐院滿座, 所以我去左幫手, 中國人就最好serve, 因為大部分都係去個邊開會, 成日坐我地飛機, 所以都好乖, 冇乜特別要求...但巴基斯坦既有錢人就煩到七彩... 與同事R 去 2 man trolley 時, 完全深深感受到...當時我地係去緊 cheese/friut/dessert trolley...通常d 客最多都只係揀其中兩樣, 點知去到巴勒斯坦三個女人時, 佢地的態度已經唔好, 問佢地要乜, 佢地話: "we want everything, hahahhahahahaa" 指下呢樣, 又指下個樣, 後來仲開始搞我地trolley 上的東西,  那一刻, 我覺得我地好似佢地家中的工人咁...然後佢地仲話要cappuccino, 但那天個expresso maker 出左問題, 冇可能整到俾佢地...點知有個女人堅持話頭先佢飲過...仲話係一個鐘頭前飲過...但所有同事都知道部機壞左, 又何來會有人整到cappuccino 俾佢飲呢?  搞到同事R 都唔知點算好...忽然我諗到個方法, 我問:"may i know which colleague give you the cappuccino? so i can ask her to do it for you..." 我一問完, 對方立即答唔到我...最後佢投降, 要杯coffee 就算... 後來經同事口中知道, 那幾個女人竟然問可唔可以拎走washroom 內的 toiletries..同事向佢地說唔得, 佢地竟然找上老總來問, 老總解釋因為仲有兩程機要用, 所以唔俾得佢地拎走,事件先平息, 呢d 有錢人, 我好鄙視!
 

回程, 調番轉, 我地 economy class 多好多客, 反而business class 就好少客, 成個economy class 都係當地人..call light 勁多...一個要完又一個, 仲要來來去去都係個幾個, 搞到我有點氣, 同佢地講下次不如一齊order, 咁我會做得快d, 之後d 巴基斯坦人又真係好聽我話...有d 仲搞笑...竟然同我講sorry...=.= 不過依然有好多order, 次次有call light, 我都拎水出去, 點知我拎水, 佢地要飲juice, 到下次我拎水同juice, 佢地要 tea/coffee, 到我拎water, juice, tea/coffee, 佢地要 chin tea...玩野!  俾佢地玩左5 個鐘, 終於送哂佢地落機... 完全想像唔到full load 的時候會點算....
俾大家睇下巴基斯坦的入境紙啦! 我第一次見, 覺得好得意啊! 自己keep 起左好幾張, 同事們都話我傻傻地...
有兩面的, 一面係佢地的文字...
 
一面係英文...
 
回到曼谷, 與仔仔短聚後, 又要起程回香港了, 回程, 兩個class 都幾乎full load, 問題自然多多, 又冇哂 children games, 又有好多人話自己有order special meal, 但個list 又唔見佢地的名, 加上我地的老總對d 客太好, 同埋我發覺佢又唔係太幫crew...仲有成日見佢好得閒行黎行去, 有客有 order, 老總順路既, 但係都要點人做...所以我開始唔係太鍾意佢, 連我partner 都對佢麻麻地...好彩係, 整班機差唔多全部都係泰國人, 派餐時,有位泰國人讚我聽得明佢地的泰文添...梗係啦, 我有向仔仔學過下d 單字麻...呵呵!  
終於回到香港, 雖然班機都幾辛苦, 但所有同事都好好人, 紫姐仲同我地好傾得埋...帶左俾我地好多歡樂, business class 的泰姐又程程機都買野俾我地食...所以這班機, 我做得好開心.. 如果呢班機次次都係咁, 我唔介意做多幾次...呵呵!
KHI 之旅就係呢度劃上句號, 明天我好期待啊! 因為仔仔將會由曼谷飛去檳城同我相聚! 我地又可以見面啦!
真係好想錫啖佢... 因為佢為左我真係好努力....

No comments:

Post a Comment