10 July 2011

一切從壞爐開始...

第 544 次飛行

原本一班好簡單既台北機, 但都可以有好多事發生....
一切就從壞oven開始....
今次的galley 都幾大, 兩邊都有5 個oven, 我計完餐後, 發現oven 4 壞了, 於是report 給老總知...engineer 修理了一會兒都修理不好....於是我將oven 4 的包包調去其他oven, 是日懶醒, 又或者忘記了, 又以為自己記性好吧, 沒有將oven label 好....就這樣起飛了....
起飛後, 如常去service...去到尾聲時, 有3 位乘客沒有包包, 但我開過oven 的確見不到自己galley 還有包包...我只知道自己還有3 個extra 素菜包包, 於是我就將那3 個素菜包包交給小薯們去派...
幾秒後, 有位小薯回來告訴我有乘客不吃這個素菜包, 問我有沒有其他選擇, 我說只剩下我還叮緊的CREW MEAL...我再問是那乘客問, 待我對乘客說說吧...
怎料我一去到那台灣女乘客時, 她竟然一開口就大聲鬧....第一句說我們的服務很差, 之後就話我們什麼都沒有就隨便丟個包給她吃...又話自己根本沒有選擇權....等等....
由於我沒有想過我一走埋去是一宗投訴, 所以那一刻我很愕然....我問問小薯有沒有告訴乘客這是什麼包, 對方回答沒有....這個答案"沒有", 實在令我不知道怎樣向乘客解釋....
最後我盡我最大的努力去安撫她以及給她一個選擇權, 但都於事無補, 她說她什麼都不需要....坐在她身邊的男友, 由頭到尾都沒有說一句話...我見自己都沒有什麼可以做到, 我只好回galley 去...
這時候, 老總巡economy class, 我就將此事說給她聽...她問我是不是計錯包的數目...但我堅稱說沒有, 因為我次次計餐, 我都會重覆看多次才report 的....沒有可能條數會錯....之後我有問老總我還可以做些什麼...我絕對不介意再次向乘客對話多次...我只想找一個方法....不過老總說, 我己經給了乘客選擇, 但她都不要, 那就不需要再做些什麼, 而她也沒有向那女乘客對話, 但她說她會寫份report....
老總走後, 小薯向我說對不起....其實那一刻我自己都好亂, 究竟是不是自己真的計錯數呢?! 諗到頭都爆...
到差不多降落時, 我開了其中一邊galley 的oven 4, 驚見還有幾個包在裡面!!!! 個刻我簡直癲左...為何會這樣???!!!我再望望另一邊的oven 4, 終於明哂, 原來我在做service 期間, 在galley 轉了又轉, 兩次check oven 都開了壞了的oven 4....另一邊沒有壞的oven 4 我從來沒有開過....
不過事件已經發生了, 所以除了一兩位小薯知道真相外, 其他人都不知道....
知道真相後, 我很內疚....但我自己不停在galley 內重覆說:"我唔制呀, 我好唔開心呀...點解會咁架??? 飛到第7 水, 終於出事啦....", 多謝小薯們安撫我....叫我睇開d....但都沒有用, 我十分自責....我的反應係:"呀....我份人成日睇唔開架...而家真係睇唔開呀....." , 小薯又不停向我說對不起....唉...自己不開心, 但我都要安慰小薯:"唔好咁介懷, 係我自己唔好, 同埋唔好理個客, 就算你真係有同佢解釋, 佢都可能會投訴...總之老總會寫report...", 小薯曾經有問我不如他向乘客解釋多次, 但我說不用了, 反正老總在briefing 時說過, 如果乘客不斷鬧, 千祈不要說太多話, 說得太多, 反而會令對方找到破綻鬧多你幾句, 到時仲衰....
回程, 好了點....我壓抑著自己, 做埋回程的service....點知...
同事們去緊tea/coffee service 時, 我聽到有人在cabin 大叫...於是我伸頭出去望望, 原來有個男人冇餐....幸好給了那男人一份餐後, 他再沒有嘈, 要不然, 我想我也會在乘客面前發癲.....又或者用把刀指著自己說:"你地唔好再迫我啦! 再迫我! 我死係你面前...!!!!!"
下機後, 我十萬個沮喪....幸好這天老爸放假, 走到巴士站接我, 我一下車就滔滔不絕地說今天在機上發生的所有事....
老爸聽後安慰我, 說:"我話呢...就算你俾返個正常包俾佢, 佢都係會嘈架啦, 呢d 咁既人, 乜都嘈一餐架啦, 你做乜佢都唔滿意架啦, 唔係好介意啦....如果我係班機上面, 我會幫你鬧佢, 同埋拍片放上youtube!!!"
"嘩...老豆, youtube 你都識?"
"梗係啦..."
回家後, 再呻給太后....
之後又再在msn, fb, 電話向朋友呻呻呻....
雖然不斷呻, 但我都有反省自己哪裡做得不好, 我最失敗就是沒有label oven....若然我有label oven, 可能會阻止好多事發生, 又或者都阻止不到....
經一事, 長一智吧.....
"我以後都唔敢架啦...."
上班機我先向同事說:"我梗係覺得最哽的尚未來到....", 點知立即開口中....嗚.........
可惜我的倒楣運還未過.....
p.s 為何這麼潑辣的女人都有男人要架?????

No comments:

Post a Comment