11 July 2011

我個腦要加RAM

第 545 次飛行

近期這幾班機令我消耗了很多腦細胞....
在經濟客艙工作, 小薯又搵我, 老總又會時時打電話搵我, 客又搵我, 電視壞了又係我搞, 有客投訴又要衝鋒上陣拆掂去...我的腦細胞在短時間內死了不少....
結果我又出事...
這班機對於我來說很特別, 因為去程著舊制服, 回程要著新制服, 由於我怕自己會忘記將新制服放入行李內, 所以叮囑父母記得不斷提我提我提我.....
jacket 有, blouse 有, skirt 有, 絲襪都有, name badge 都扣埋, 齊數!
於是十分放心地飛去異地過夜...
這天我在公司內遇到相熟的同事, 我還告訴同事:"最緊要係記得帶新制服, 唔係就大鑊..."
在機上癲完一大輪後, 我的靈魂終於到了酒店....
從行李取了新制服出來, 再將舊制服對接好放入行李內....再叫room service 享受一下....
直到晚上11 時, 開始有睡意....
見到洗手間有塊放大鏡, 心想: 不如修一修眉才去睡覺....
打開coat hanger 打算取出化妝袋....
點知....
沒有???!!!
大鑊!!!!
我記得帶新制服, 但我忘記帶化妝品!!!!! 我手上只有唇膏!!!!!
雖然我不塗粉底都還可以呃到人有化妝, 但沒有eye shadow 會好易被人察覺!!!
那麼明早怎麼辦?
由於只是過一晚夜, 在外地逗留時間都沒有12 小時, 所以我連同事的房號碼都沒有抄下....
那麼找誰借化妝品呢?
那刻我完全醒哂.....
我叫自己冷靜點, 慢慢諗...諗諗剛才check in 時有沒有看過什麼房號碼...
忽然靈機一觸.....
剛才我回房的時候, 不是見到阿姐從隔離房外出食飯麼???!!!
這時候, 連個天都幫我, 我聽到隔離房仲有聲! 即是阿姐還未睡!
立即九秒九打電話去隔離房...將自己瘀事告之....
阿姐說:"我地係connecting room 黎架喎, 不如睇下打唔打得開中間道門啦..."
又打得開喎!
阿姐好樂意借化妝品給我, 而剛巧阿姐房間的風筒壞了, 於是我借出我間房的風筒給她一用, 我又有帶電腦, 所以又借了給她用一會, 我們再傾了一會兒才各自睡覺....
到第二天, 我倆打開大家的connecting door....我用她的化妝品, 她用我的風筒....
想不到, 不止返工要有teamwork, 連去到外站都要發揮teamwork 精神....
最後我總算化到一個公司妝回港.....
經過這次後, 我諗我呢一世都記得帶化妝品.....絕對不希望有第二次.....
最後...我要...
感謝主.......
謝謝您又再次派了一位貴人來救我......
p.s 不過就算我個腦加多幾多條RAM, 我都會繼續撞板架啦.....

No comments:

Post a Comment