27 July 2011

窩心

第 547 次飛行

這班機, 又可以嘗試做一個新既position...
一個易到不能再易既position...哈哈哈....
亦係第一次同尊貴乘客打招呼....
可能係第一次, 所以好緊張....
有d客見到我同佢打招呼時, 個樣好suprised....
有客聽到一半, 就話要報紙...
有個仲衰, 話可唔可以upgrade 佢!!!????
(先生...你諗多左啦...)
唔好意思, 我能力範圍做唔到啊, 除非你拎張信用卡俾我啦...哼哼...
雖然這班機幾辛苦...好似我個galley 的電話成日響, 又好似前面同後面galley 的話事人都不是太夾....不過, 我好慶幸我有兩位非常勤力的小薯一起工作.....一位是今年內已經飛了3 次的同事 (之前都已經見過N 次), 一位是我的朋友的朋友, 最後成為埋我既朋友...哈哈....
做左咁多班經濟客艙, 我第一次感覺到自己係做得開心....
到達斯里蘭卡後, 坐在對面門的小薯叫我:"孤菇, 你隔離隻窗上面有個心心呀!!!!"

這道門時時都會開黎上落餐, 所以很大機會是caterer 留低的....
一輪辛苦工作後, 見到這個心心, 真係很窩心啊....

No comments:

Post a Comment