5 July 2011

紅魔唔易做

第 543 次飛行

未升做紅魔時, 我一直都覺得紅魔唔易做...
當自己正式成為紅魔後, 覺得比我想像難做很多....
在economy class 工作時, 老總幾乎會依賴哂紅魔, 向好方向看, 她對紅魔有信心將整個economy class 打理得井井有條....
今次又去紐約呀, 不過今次可以一嚐在long flight 的economy class 工作的滋味....
還有一位勁top 的紅魔一起與我工作....幸得有她, 我的工作的確減輕了不少....尤其是回程, 前面zone 的call light/reading light 都壞了, 她也處理得好好.....好感激.....
一上機, 我數數下餐, 驚見galley top 有好多份kosher meal....
第一次真實遇到這個情況....我同自己講:"唔好驚, 米又係咁做!"....
到caterer 哥哥與我對餐時, 我話:"我第一次數koscher meal 咋!!!! 驚數錯呀!!!!"
最後是自己嚇自己, 條總數我數對了...caterer 哥哥說:"幾叻喎..." wahahahahaaaaa......
其實只得5 份kosher meal 者, 但問題是, 這班long flight 有兩餐 + 一份snack, 即是5 份kosher meal, 但有成15 盒要處理.......
而我覺得最難搞既是要找位置將呢15 盒東西存放....
還有一盒盒雪糕呢?!
on ground 淨係搵位放這些東西都搵屎我....
還要盡快confirm 哂special meal...如果訂了special meal 的客調了位, 又要將他們找回來, 有人由k 調到去a, 有人由a 調到去k....我都花了好一段時間, 才將所有訂了special meal 的乘客全部找出來....還要取著一份kosher meal display 給訂餐的乘客望一望, 得他們的批准才可以將main course 取出來叮熱....
其中一位訂了kosher meal 的乘客, 見到我帶給他的kosher meal display而太興奮, 竟然將成份kosher meal 拆掉了....我還未display 哂給其他訂了kosher meal 的客看架.....
大不了回galley 取過另一份全新的kosher meal 繼續與其他乘客confirm ....
還要處理一些連自己訂了特別餐都不知道, 或者訂了特別餐又想吃正常餐的乘客.....
除了自己的份內事要做妥外, 還要解答以及看緊跟我的兩位BC...
其中有一位好新....
"阿姐, 如果有個客話頭先冇出示到張asia mile card 入分, 而家想入返分應該點做?"
"阿姐, 個客話個胃唔舒服, 但我真係聽唔明佢話個胃有乜野唔舒服呀...你可唔可以幫我聽下?"
有次...有客要english tea...我驚見她取了一包chinese tea bag + 奶+ 糖.....
在outport 回程做ground preparation 時, 又驚見她break 了所有bar cart 的 red seal 了去chill bar....(在outport, 大部分的custom 都不許我們on ground 的時間break bar cart 的red seals 的...)
我還記得新同事當時那十分害怕的表情, 我實在忍不住笑....
其中一位同事對那新同事說:"你真係好彩, 阿姐好人唔鬧你, 俾著有d 阿姐, 鬧鬼左你啦..."
其實鬧黎做乜? 既然發生左, 最緊要係要搵方法解決左先....嘻嘻....
人總有新的時候, 最緊要態度好 (仲要唔好只係我面前先扮態度好個隻喎...哈哈).....
"阿姐我地去到紐約係唔係xx 號呀?"
"唔係呀!!! 我地去到仲係同一日呀!!!"
"咁我地係個邊留幾多晚夜呀???"
聽到她這樣問就要小心, 所以去到酒店後, make sure 她check in 了, allowance 沒有問題, 我就上前提她:"今日係xx 號...你xx 號走....有乜野事就隨時打去我間房搵我....", 萬一有什麼問題, 我也有責任吧.....
上年那件"莫須有" 事件依然影響得我好深.....
但那件事教識我, 凡事都有兩面, 你眼看到的, 未必係事情的真相....另外, 我當時對自己說, 我將來要做一位好好的紅魔....若果我可以令跟我的BC 開心, 她們自然都會開開心心對待乘客.....另外還要有責任好好照顧跟著我的BC 們....
所謂: everything starts from ourselves....
好還好, 但去水, 去杯麵, 應call light, 檢查洗手間, 我依然都不會馬虎了事.....
講起洗手間....去程的洗手間要洗得好密, 因為幾乎每30-45 分鐘就會不見了一卷toilet roll....抹手紙消失的情況更加惡劣....
有一次...
我去檢查洗手間...
見到toilet bowl 內有一大舊米田共沖不走....我花了一段時間去處理, 都是沖不走....最後取了幾壺熱水, 先叫做"情況受到控制".....當我準備洗手時....我見到開水掣處左右都有一些啡黑色的點點....細看之下....咁熟口面既? 再望望toilet bowl 內剩餘的米田共...我真的忍不住說:"oh my god!!!!"
好。肉。酸
邊有人如廁如到米田共都走埋上去洗手掣度架?
有感與我當值的兩位BC 都好勤力, 以及做得好辛苦, 所以回程時, 我特地去買幾個bagels上機叮熱一齊分享....
唔知點解, 見到佢地同我一齊做野做得開心, 我都覺得好開心....
當然都多謝你地讚我啦! 令我又多了一點點信心.....
不過我知道, 最哽既尚未來到..........

No comments:

Post a Comment