21 May 2006

第一次

2006.05.21
第 172 次飛行
今日冇啦啦晨咁早就醒左, 訓得個4個鐘, 到番工的時候, 我先覺得眼訓, 真係死...

呢條線泗水係我做咁耐以黎第一次飛, 仲要係自己swap 番黎, 聽講間hotel 幾得, 所以我先會去..

呢一班機係有好多worker 番屋企既, 坐係我個zone 既, 差唔多全部都係呢d 人, 睇見佢地番屋企, 我都"鄧" 佢地開心..
 最重要既係, 佢地真係好聽我話啊!
 當佢地叫我姐姐時, 真係好鬼開心
, 幾驚佢地叫我姨姨...

不過成4 個幾鐘的flight, 加上我又眼訓, 真係頂唔順....

No comments:

Post a Comment