30 May 2006

多謝支持我的人...

2006.05.30
這幾天, 家人,朋友及同事都會常常關心一個問題, 就是:"你那件事情結果怎樣?"

話說, 我去Frankfurt 個晚, 收到公司的一個e-mail, 是關於4 月頭一班日本機上的duty free 事件...
那一天, 我負責sell duty free 的, 一向日本機都有兩個duty free cart, 我係 y 3, 即係主要sell items 那個, 而y2 就係副既, 如果冇乜必要, y 2都唔駛開cart...
番黎個程, 因為有個pax insist 要支 spray, 但因為我ex-hkg 個時已經賣左我個cart 那支俾個客, 所以只好要y2 開cart, transfer 佢個邊個支spray 俾我, 其實每一次做transfer, 我地都要分別用架machine 落record, 佢個部就要做"out" , 而我就做"in", 而佢"out" 俾我的時候, 我係需要係佢個部機打我個staff number 同個password 既...由於我太信得人的關係, 我係當住佢打個password, 之後再用我部機"in" 呢個item, 再sell 俾個客..一切都好順利, 而成程機, 我只係要求個y2 transfer 支spray ONLY, 之後佢就可以close 左佢個cart...而呢班機隨著番左香港而完結左...
點知, 前幾日去Frankfurt 前, 收到公司e-mail, 話個y2 transfer 左兩支dior 的whitening essence 俾我, 但係我的transaction record 同transfer in record 都搵唔到兩支dior 曾經transfer 過的record, 於是公司要我打番電話番去clarify..由於個幾日係sat and sun, 所以冇機會打番去, 終於昨日我打左番去俾公司...
公司負責人話因為係y2 個cart 唔見左兩支 dior, 所以問y2, 點知個y2 聲稱話transfer 左俾我, 但公司個負責人係我的transfer record 同transaction record 都見唔到有呢兩支dior item 的痕跡...咁當然啦! 我話俾佢知, 因為1. 我根本冇sell 過呢兩支dior item 俾客, 2. 個一日我好記得, 我只係叫y 2 transfer 支spray 俾我, 其他既, 我冇叫過佢transfer! 3. 如果y2 個cart 本身係有兩支dior 既, 但我個cart 又冇賣過個兩支dior, 咁即係我個cart 本身應該有兩支dior 啦, 咁我又洗乜要y 2 transfer 俾我呢? 4. 個日我係y2 面前打我個password, 事後我走左, 都唔知y2 做左d 乜野手腳喎! 經我講完一輪, 負責人仲叫我refresh memory??!!! 點refresh 呢個都係事實黎!
 最後負責人要我reply 番佢個e-mail, 講番個case 就ok...

其實而家我都唔知有冇事, 不過我就唔開心囉...我只係諗到點解y2 有transfer 左兩支dior 的record 而我冇, 原因好大機會y2 用左我個password transfer out 左佢cart 內個兩支dior 而自己拎左去囉! 因為transfer in 個部machine 係我keep 住, 所以佢冇機會入埋個record 係我部機度囉! 呢一刻, 我覺得自己好stupid...當係拎左個教訓囉! 不過到而家呢一刻, 我仲有d 耿耿於懷...

呢件事發生左之後, 我搵過同事, 朋友, 家人傾過...好多謝佢地的支持, 同事講得好o岩, 我有哂證據, 絕對唔會關我的事...同埋我最stupid 就係點解我唔take over 埋y 2 個cart 呢? 咁就乜事都冇...
anyway, 因為呢件事, 我先發覺身邊真係有好多支持我的朋友, 佢地的關心, 我心領了...好多謝你地!

No comments:

Post a Comment