21 May 2006

二十萬呀!

2006.05.21
到左酒店, 拎左自己的allowance, 一時之間, 睇住銀紙, 真係有d 唔慣
,係香港, 最大的紙幣都只係 $1000, 但係個度, 有5 千的紙幣, 有一萬的紙幣, 亦有十萬的紙幣呀!!
全因呢度面額比較大...anyway 淨係數d 零都數死我...

之後又係醫肚的時間, 原來有好多同事都係第一次黎, 我地去左食中菜, 叫左6 道菜, 最掂就當然係我最愛既翅啦!
 仲有辣甜蝦, 黑椒牛肉, 帶子釀蝦, 飽片, 同豬肉, 不過最令我地唔明就係點解呢度都有豬食既??
 anyway, 成餐野都ok 架, 結果一人食左around 二十萬!
(當然係個邊的貨幣啦!
) 其實都算係貴, 成$200蚊港紙一個人, 不過對我黎講, 有時豪一豪都可以既...

我一食完, 埋左條數, 成支箭咁飛上自己間房訓覺! 因為明天5 點幾就要起身啦, 而當時已經係晚上的11 點半!

p.s 聽講泗水係印尼比較有錢的地方...

No comments:

Post a Comment