24 May 2006

Heidelburg 海德堡


2006.05.24
 
 
今日...我真係好耐都未試過咁癲法...

一落左機, 因為有個同事提議去Heidelburg 海德堡sightseeing, 而咁o岩我地班機都有新人, 所以我地訓3 個鐘左右就出發, 最搞笑就係, 大家都話12 點 出發, 點知個個都訓過左時間...
 搞到成12 點半先等齊人走...

我地5 個人, 因為有幾個(包括我) 都未食野, 所以就去左hotel 附近的old town 名叫Nocsee 食野, 今次我就揀左 alaska fish 食, 好好食呀!
 
 

然後我地去左買hand cream 同 joghurt, 呢度既yoghurt我覺得唔錯, 仲有jacobs 呢個牌子的cappaccino 係好好飲架! 不過今次我冇買cappaccino 粉啦! 因為上次買左番去, 都冇人陪我飲...
 我自己係hotel 飲一兩杯仲好...

搞下搞下, 就已經成3 點幾啦, 之後我地去左train station, 買飛, 去同番都要成 14 個幾一張飛, 計埋return 就成 28 幾蚊euro 一個人去 Heidelburg 海德堡, 中途要轉train, 結果我地成差唔多4 點先出發坐train, 到5 點半先到Heidelburg呢個city, 之後我地再坐 bus 去到某一處落車, 再行大約 30 分鐘, 中途會經過好多商店,
 

但因為爭取時間, 我地就乜都唔睇, 係咁行行行, 當差唔多到目的地的時候, 我地見到有d 嘖火的hot dog 呀!
 

就停落黎食番個先..
之後再繼續急步上路...終於我地到左我地想去的...建於13世紀文藝復興時代歌德式建築代表作的城堡,曾是布華茲公爵維斯巴哈家族的居城

一開始就係一條又長, 又成over 60度的斜路,
 
 

由於我冇諗過今次會去sightseeing, 又冇諗過會有條咁斜的路, 所以我冇帶波鞋呀!
 真係行到上去, 我腳都痺..
 有個同事仲係著boot, 真係行到佢...
上左去, 仲要行多少少梯級, 就會上到更高處, 從高處望落去, 就係成個Heidelburg 海德堡的景色, 真係好靚, 個景就好似 Italy 既 Florence 咁, 真係差唔多樣, 除左多左個城堡之外...








 

我地由6 點半行行行, 行下呢度, 又行下個度, 番落黎的時候已經 9 點, 呢個時候, 個天先開始黑, 夏天真係夏天, 但我又唔明, 點解而家呢度只係得個5 度呢???
 凍到我地...
 我地等左好一陣先有bus番station,再買飛番Mainz Station...呢個時候, 好多商店都關左門, 好彩既係, 我一早黎個時已經係station 買左postcard, 唔好彩就係, 我地的dinner 就係頭先個隻hot dog 啦! 點知...轉train 等緊的期間, 見到麥記未關門, 仲見到有d items 係1 euro 一件, 於是我就買左一個 1 euro 的飽同 1 euro 的drink..算係抵架啦! 個度一個餐都要成 5 個幾euro, 真係貴到死...回程時, 我地真係累到訓哂覺...終於係12 點番到酒店, 訓覺...

我真係好耐都未試過一落機就咁癲法, 我上次 3 月去 rome, 都冇咁癲...但我好開心, 因為個度真係幾靚...真係多謝同事帶路呀!


No comments:

Post a Comment