26 May 2006

激死我啦!

2006.05.26
第 173 次飛行
今日如常起程番香港, 點知我地係hotel 去airport 途中, 塞車呀! 搞到由本來 20 分鐘的車程, 結果成個半鐘先到機場...仲有, 今日番黎呢程係少左個crew, 因為有個crew 皮膚敏感, 番唔到香港...好彩唔係full load, 唔係都唔知點算...

唉...黎個時已經唔係太好, 但估唔到番黎呢個sector 仲衰過ex-hkg sector...


1. ground 的時候, 我發覺d water jug, blue drawer(即係用黎放係餐車上面, 再放d drink 係裡面) 俾人offload 哂, 所以我搞呢d 野都已經好忙...點知我partner 做完 equipment check 後, 同ex-hkg sector 一樣成look 木企係個galley 度, 雖然佢只係第2 班 long flt 者, 計埋short flight, 都應該飛左 5,6 次啦! 但我諗簡單的 ground preparation 都識做掛?  佢仲要企係度 "橋" 埋雙手...  見到佢咁, 我真係忍唔住同佢講, 不如你睇下 dr 5 有冇headset bag 同 o/n kit (即係裡面有牙刷個d) 啦! thanks!

2. 之後做cocktail(即係 drink service), 做完之後, 又企左係度, 咁我就同佢講 通常我地做完 cocktail 都會兩個a cart combine 一齊, 咁我一路整一路講, 點知佢又同我整埋一份...本來我打算叫佢combine 兩個blue drawer 的drink, 但當時我又見到阿姐整緊, 想叫佢collection, 但諗諗下都係唔好, 廢事佢覺得我點佢做野, 我心諗, 等我combine 完個a-cart(即係drink cart), 自己出去收好過啦...就係呢個時候, 我阿姐終於叫佢去 collection...

3. 好啦...到meal service 啦! 因為我地兩個人一齊負責一架餐車, 咁通常一個做drink, 一個做tray, 因為我地 culture 係junior 係做辛苦的一樣 - 即係 tray, 而senior d 就做drink, 再 take turns, 一人一次咁..雖然我senior 過佢, 但我唔mind 做tray 先, 所以我ex-hkg 第一個service 主動話做tray, 點知佢就真係之後所有service 都企左係 drink 個邊.. 
最後, 我頂唔順, 加上其他同事都睇唔過眼, 叫我到番黎第2 個service, 要企係drink 個邊, 同佢話: " 不如你試下做tray...", 結果我照住佢地咁講做左...

4. 阿姐知佢係新人, 特登俾個menu 佢睇, 點知...一出到cabin, 佢竟然問我今日有乜野choice...

5. 做service 時, 每一支酒佢都要我同佢開...(但個d 酒只係得個蓋咋!)

6. 做完 service, 因為我partner misund 左 個客的意思, 冇俾entree(main course) 佢地, 搞到我勁同佢地explain同 say sorry...另外, 又有個pax 覺得entree 唔o岩食, 要cup noodles, 我又要走去msc(另一個galley) 拎, 呢個時候, 阿姐叫佢去coffe/ tea...點知我搞完一大輪, 番到黎, 佢問我去collection 未, 咁我同佢confirm 一下去左coffee/ tea 未啦, 點知佢只係去左"佢的coffee" ! 之後又企左係galley 度...

7. 做collection 啦...我地個cart 係一行3 個tray, culture 通常都係senior 兩個上, junior 放兩個下面既...呢樣野, 其實都我都冇所謂, 但就唔可以次次都咁囉, 咁樣我會好辛苦...我又再一次做主動, 係ex-hkg 第一個service 講左一次2 down 者, 佢就真係個個service 都要我2 down, 到最後既 service, 因為佢未去tea, 阿姐又話要collection, 所以我就自己做tea, 佢collect 先, 點知我做完, 番去同佢collect 的時候, 佢一手將上面d tray 推哂去中間...咁我又再次 2 down...

8. collection 完左, 番到galley, 佢又企係度啦...見佢乜都唔做, 我自己將個blue drawer 放係 galley top, 再 clear 個blue drawer...佢依然都企係度, 我真係唔想下下都同佢講要做乜做乜, 班班機都係咁做, 佢冇理由到而家都唔識掛.?!

9. 之前已經有個senior 教左佢做完 service 就去clean washroom, 點知佢又再一次係我地個個都有野做時企係個galley 度, doing nth.

10. 我 2nd group rest 早左番到黎, 只係見到阿姐同另一個同事set breakfast 的 blue drawer, 佢就只係坐係個oven 上面囉..

11. 4 個service d drink setting 全部我同佢set 埋...

12. 做完 collection, 佢就最興企係個galley 度 "橋" 埋對 手, 只係擔心食野早過senior唔好而唔敢食住...

其實好多野都教左佢...只佢俾我的感覺就好似教完佢都冇用囉...照計番黎應該會好過ex-hkg 個時麻...真係冇諗到仲衰過之前....

我要求已經好低..我所有service 都做tray 我ok, 我2 down 都ok 啦...但就唔好成日企係度唔做野囉..成個大小姐咁... 我覺得呢班golden flight, 我一個人好似做緊兩個人既野囉...

長嘆.....唉....

anyway, 好多得其他同事都咁支持同幫我呀!

番到香港, 我同好朋友同家人講番呢件事, 加埋機上的同事都知呢單野, 全世界都話我蠢, 我係傻豬呀!
 乜我真係咁傻咩???!!!

No comments:

Post a Comment