19 May 2006

Remain Seated! Remain Seated!

2006. 05. 19
第 171 次飛行
估唔到一係呢度開個Blog, 係呢度寫既第一班機, 就有事發生...

話說今日準備起飛,  當時CAPTAIN 已經叫左我地坐, 我坐係 R4 的位置, 扣好安全帶..準備出發去台灣, 點知....架機起左少少的時候, 忽然間"dup" 得好勁, 仲要我係聽到好響的剎機聲! 情況就好似你地駕駛車輛的時候, 忽然見到有個路人衝左出黎, 你地剎掣咁...
呢個情況就叫做"aborted take off", "dup" 個一下, 我真係好shocked,
但我個時未驚住, 因為有次我係brisbane take off, 又係咁, 個次仲要兩次起飛都"dup" 左, (個次係因為cockpit 裡面個顯示器乜野都睇唔到...結果試過兩次起飛都失敗, 番去airbridge 整左兩個幾鐘...
) 究竟到幾時我先驚呢? 就係"dup" 完個下, 由個窗望出去又見唔到有異樣...又冇人話我知乜野事,
隔左一陣, captain 做announcement說: "Remain Seated! Remain Seated!" o拿.....呢下就真係開始驚, 因為我地上safety school 時, 講我呢句都唔妨好野, 我好記得個時上mock up(模擬), 一講呢句, 之後好多機會係要 brace!brace! 同埋 evacuate 既...可想而知當然真係有d驚驚,
不過我心水好清既...
第一時間諗下如果真係要走, 有乜野要拎埋落機, 同埋有d 乜野需要注意, 立即係我腦裡面brainstorm 一次..
 當captain 講完remain seated! remain seated 後, 隔左一陣佢就講左點解會aborted take off, 原來12 個門的其中一個係captain 睇到的signal 上show出黎未關實...
之後老總就打個phone 落黎叫所有door primary check 一下自己個門係唔係完全轉左 auto mode...check 完後, 睇黎captain應該仲係睇到signal 話有個門係未關, 仲check 到係邊個門, 就係我對面那個L4門...於是老總黎左L4, 轉番個mode 去 manual, 開少少個門, 再關多次, 然後再轉番個mode 去auto..大家可能睇完都唔明我講乜, 唔緊要,一句講哂, 總之老總係落黎搞番掂個門... 

最後搞左一陣...就如常起飛! 事後與一起的同事講番這件事, 大家都以為要 evacuate...哈哈!
 睇黎我地真係好 alert!
但其實一大早,大家都勁眼訓,
俾呢單野搞一搞..醒哂!

去台灣只係需要一個多小時的機程...
p.s 今日同細佬食breakfast, 好開心呀! btw, 唔知佢有冇發覺今日我冇打粉底呢???
 

Note: 大家有冇見到HKG - TPE隔離有個number呢? 那個number 就係我operate 第幾班機呀...haha!

No comments:

Post a Comment