31 May 2006

起飛前的準備

2006.05.31
第174 次飛行
昨晚真係完全訓得唔好, 真係想訓的時侯已經係要番工的時候了...最後我到了最後一分鐘, 我先起床..

因為我懶訓的關係, 我就將所有野留到番公司先做...
唔知係我好運, 定係主保佑我, 我上車時, 停雨, 一上完車, 落勁大雨, 到我一要下車, 又停雨, 之後又落番大雨...

今次就等我講下我起飛前有乜野要準備啦!
1. 放低個overnight bag 係baggage area, 如果有suitcase (e.g 要飛long flight), 就要去 check in
2. 去 sign in
3. 去抄低你同flight的同事的名字
4. 去crew lounge 的computer check 一些flight 的資料:
a. position, 即係你係個班機做d 乜野位, 做經濟客艙定係商務客艙呢?
b. check loading, 呢個好緊要架..哈哈! light loading 米開心d 囉!
 full loading 就加把勁同接受現實啦!
 anyway, 無論乜野loading 都好, 都係要做架! 唔可以偷懶架!

c. port and route, 如果去日本既, 就要睇下有d乜野要注意, e.g (1)乜野人要填landing form, 乜野人唔駛填, (2) bar cart 的處理又要係點, 駛唔駛close 啦, 又駛唔駛locked and sealed 啦! 又睇下有冇auto bar exchange啦! (3) 有乜野帶得入境, 又有d 乜野唔帶得入境啦! (4) 一d 其他重要的information
d. service plan, 呢個通常o岩o岩join 的時候一定會睇既...知道個service flow 係點, 做野的時候都會方便d, 而家做耐左, 有時間我就會睇下, 冇時間就到時先算...

e. 有時仲得閒d, 我會睇埋今日有d乜野款式的, 雖然上到機, 問下阿姐都會知有乜野餐, 但我始終都覺得自己睇左會好點...
5. 去一去mail box 睇下有冇野拎, e.g 公司的newsletter
6. 去washroom! 呢個真係好重要! 因為一陣briefing 完, 上左機, 要做一輪ground preparation, 可能都未做完, 就有客上機, 到時想去都難囉! 我試過成班機都冇去過washroom!

7. 早d 入briefing room, 坐底, review 一下d safety question, 因為 (1) 如果老總一陣俾我問題, 我唔識既話, 都幾大鑊... (2) 都係保障番我自己同客的安全者! 唔好以為自己senior 就唔revise 呀! 因為一briefing 的時候, 個氣氛就變得好嚴肅, 老總問我野, 到而家, 有時都會驚架! 一驚的時候, 明明好熟但個腦就好似空白左...
大慨就係咁上下啦!

No comments:

Post a Comment