25 May 2006

德國咸豬手

2006.05.25


今日大家明明約左8 點半去lobby 食 breakfast buffet,
點知個個累到死死下, 又過鐘呀!! 哈哈!
搞到成9 點先齊人食野...呢度既早餐真係好正, 有機會黎到真係要試下..有我最鍾意既三文魚, 又有yoghurt, 我地係鍾意到偷偷地拎走左d 添
...

 

之後我地諗住睇下 Frankfurt 呢度附近有冇野sightseeing 一下, 但冇乜囉, 於是我地就去左hotel 隔離的萊茵河, 沿著條河行左一陣, 今日好似仲凍過昨日, 所以行行下, 我地又去左old town 啦, 咁o岩經過dom, 就入去行下, 係 church 黎, 好靚啊! 可惜就係佢地o岩o岩做完mass, d 人都準備走lu, 如果唔係, 身為catholic 既我, 真係想坐下, 上下個mass 都好...

今晚本來想係pizza pepe dinner, 點知因為public holiday, 太多人, 所以我地就去左食咸豬手, 呢個真係黎到必食既, 舊野的口感就好似食燒肉咁...
 

仲有要飲 onion soup,上次飲過好正食, 連我一向唔鍾意食onion 既人都覺得好好飲! 所以今次黎到呢度, 一定要再encore 多一次呀!



食到好飽, 又係番hotel 的時間lu...
可能昨日一落機冇耐就去左sightseeing, 所以覺得今次的旅程真係好充實,  同埋覺得好似多左好多時間咁...黎左呢度咁多次, 睇怕今次係令我最深刻啦!

唔知幾時又有機會黎呢? 我唔想又要成年半先roster 我黎一次呀! 太耐啦!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment