31 May 2006

100 YEN 店!

2006.05.31
yeah!
 到左東京啦! 但一到步就好唔順利囉, 搵極都搵唔到架Crew bus...
之前因為arrival hall 出面整緊路, 所以我地一落左機, 就上番去 departure hall 出面坐crew bus, 點知今次我地如常去dept hall, captain 先同我地講個位置轉番去arrival hall 出面! 結果行到我地腳都"bike"啦!

其實黎東京就黎過好多次啦! 但對上一次我真係有出過去行下, 已經係兩年前的事了, 那一次又係有classmates 同我飛,  加上個時仲係long stay, 所以先有出去, 兩年後的今日, 又有classmates同我飛, 雖然今次唔係 long stay, 但見有人陪, 就出去行下啦!
 

我同我classmates, 仲有兩個同事一齊坐的士去 aeon centre, 首先我就陪佢買milk powder, 然後等到10 點後, 去 supermarker 掃貨, 因為 10 點後, 大部分的東西都係 100 yen 咋! 有成兩年都冇係日本supermarket 行過, 真係要掃一番先得啦! 哈哈!
 我同我classmates 一口氣掃左d yoghurt, 拉麵, milk, 冷麵, snacks... 等等..我地就係咁瘋狂左一粒鐘...
 買左成3 袋野, 我都只係用左百幾蚊港紙咋!
 

番到hotel 成11 點幾啦! inflight 的時候冇乜點食野, 一黎左呢度, 又立即出去shopping, 完全冇時間食野, 所以頭先行supermarket 時, 已買定個冷麵同埋去左mister donut 買左donut 黎食...hehe!
 如果黎到日本, mister donut 真係要一試呀! 因為第2 日食的時候, 仲係軟"林林" 呀!

寫完兩張postcard, 成個日簡直虛脫...真係要睡一睡啦!
 一向我係呢間hotel 訓得唔好 or 訓唔到, 但今晚就例外囉...訓到隻豬咁...

btw, 我真係好多謝我classmates 呀! 佢真係好為得人, 成日都照顧埋我, 好似我冇帶水, 佢會俾我, 好似我同佢講, 我一向係呢間hotel 都訓唔到, 佢就叫我同佢一齊訓...仲有好多好多...係佢面前, 我真係成個小朋友咁..
 anyway, 真係好多謝佢呀!!!

No comments:

Post a Comment