13 November 2006

溫暖的北京

2006.11.13
每一次自己出門, 都好擔心中途會出問題, 幸好一切都好順利, 最意外既係小米米今日咁o岩帶左佢"女麻女麻" 去機場行下, 就係咁, 佢地就叫係送左我機...
上到機, 唔多唔少有d 後悔點解頭先個ground staff 問我坐唔坐商務我唔坐...始終都唔習慣d 大陸人一上機就大吵, 同埋可能我自己一個人travel, 佢地又一睇就覺得我唔係北京人, 開始向我投來奇異的眼光, 連後來上機的鬼佬都係咁...後來我隔離個鬼婆仲問我係唔係去 北京做 business...哈哈!
唔洗3 個鐘頭, 終於到左北京, 晚上的北京只得10 度, 但出左機場, 冇我想像中咁凍, 可能有幾個原因既, 1. 我試過零下 10 度黎北京, 我諗點凍都唔夠個次凍.... 2. 有 "你" 接我機.... 孤菇見到你的時候, 將自己之前所有的擔心都一掃而空....
坐shuttle 出city 差唔多成個鐘, 之後去左某地方醫下個肚, 今次不是住hotel, 而係hostel, 但都唔錯架! 到達飯店時, 你的生日差不多到了....
雖然沒有生日蛋糕...(其實如果係香港, 我會整個俾你..) 但有兩壺從香港帶來的湯水....
就這樣, 在北京過了一個暖暖的晚上..........................

No comments:

Post a Comment