14 November 2006

第一天 - 毛澤東紀念堂 + 國家博物館

2006.11.14
雖然已經第4 次來到北京, 但今次的旅程, 我嘗了很多的第一次...
首先...係第一次住孟公府...

 
仲有, 第一次坐北京的巴士去 sight seeing....

本來我地今日打算 去頤和園同埋香山公園, 點知我地問錯人, 問左個原來唔識搭車的北京女大學生, 最後我地11 點幾,坐到成 兩點幾都未去到頤和園, 係上完一架巴士, 再上另一架巴士, 都仲係city 內兜圈子...最後到了兩點, 我地決定放棄了, 明天才去, 當時, 我地兩個都好唔開心, 因為這樣, 我地就浪費左一日sight seeing 的時間...而我地原先安排的行程, 有些地方應該去不了....至於孤菇最後去唔到那個著名的地方, 過多兩篇blog大家就會知...
講番個行程, 我地最後決定去天安門附近走走好了....

首先到了毛澤東紀念堂...今次係我第二次入去, 唯一唔同左既係, 而家係出面會有counter 俾我地買花, 再放入紀念品內, 真係識賺錢... 我地就冇買啦! 如果唔係貴人未入過去, 我諗都唔會入第2 次, 同埋, 到而家都唔知點解, 毛澤東的頭會發光....有點恐怖....

之後我地去左國家博物館...事前我已經同左貴人講我n 年前去過, 冇乜特別, 可以唔去都得...但佢都堅持入去, 果然, 佢係好失望....唯一令佢興奮, 就係下面呢樣野...

國家博物館的文物就唔多啦, 但新起的爉像就有好多囉! 一場黎到, 點都要睇下既....我就由皇帝開始講起啦...
下面呢個係秦始皇...

漢武帝...

唐太宗...

宋太祖...

成吉思汗...

明太祖...

康熙...

之後就係先人啦...首先就係屈原...

孔子..

魯迅..

李白...

老子...

孫中山...

毛澤東...

周恩來...

鄧小平...

張學良...

一輪失望之後, 出番黎, 個天都開始黑啦!


今日的晚餐就係我地足足等左成個鐘, 即烤的北京填鴨一隻, 再加兩個菜, 不過我地眼闊肚窄, 食唔哂...
 
今晚, 我地檢討今日行程的失敗, 決定明天都係靠自己!
只剩兩天, 唔可以再浪費時間了....

No comments:

Post a Comment