30 November 2006

忙忙忙

2006.11.30
第 215 次飛行
回程, 忙到七彩....
雖然得二百幾個客, 但因為有好多ID, 所以都幾full 下, 不過d ID 都算幾好人, 起碼冇俾hard time 我地...thanks!
原本個service 可以好快完成, 但因為想做tea/coffee 時, 有一段長時間的氣流, 搞到有時間都變冇乜時間了...最後我頂唔順, 行左一轉duty free 先, 因為我唔想一陣collection完之後做死, 因為有個客死都要我拆個travel power俾佢睇, 仲要結果用唔著, 呢度已經哂左我好多時間, 搞到我最後個幾個order, 真係好趕, 做到我死... 好彩既係, d 客都係買d 貴野, 等我賣都賣得值得既...呵呵!
終於番到香港, 今晚屋企會停電, 所以一放工立即要飛番屋企上網, 唔知點解, 今晚停電夜, 竟然勁多人搵我, 連平時冇乜點搵我的人都有搵呢! 其中一個好例子就係billy 哥啦! 又話我成日唔搵你, 咁又唔見你搵下我? 哈哈!  次次billy 打俾我, 十居其九都係關心孤菇的感情事, 多謝你的祝福, 承你貴言啦! hehe! 講真, 識左你咁耐, 都未同你飛過, 總有機會呢!  之後收到p 小姐的電話, 原來佢已經係溫哥華番左黎...我都番左香港幾個鐘, 佢先番到香港...我都明白個邊落雪搞到d 機delay, 真係辛苦哂啊!  快d 趁有 g day 好好休息一下啦! 感情事就唔好諗啦, 要黎就會黎架麻!  之後blog友又與我說LA 班機cancel 左, 一日都係架機唔爭氣, 病鬼左....不過都係公司唔好, 成日冇時間check 飛機...搞到佢地病左... 係度, 我祝呢個blog 友stand by call d 好機啦...我都明白, 一班 LA 機一cancel, 要standby 成6 日....痛苦...最後仲有細佬家兒打俾我, 我認為唔需要因為人地的感情事而令自己對呢方面灰既...人地還人地, 你還你麻!  不過聽完你講既野後, 咁你家姐孤菇成日講我的私事你聽, 都係哂命?  但我個d 唔係自作多情, 而係真有其事啊!  不過我要澄清, 我仲未上岸架! 哈哈!
由於太多人搵孤菇, 今晚停電夜冇得叉電, 都唔知聽日點算?!
終於係凌晨 00: 30am, 我座building 停哂電, 咁都好既, 停電, 乜都做唔到, 除左訓覺....
多謝停電, 令孤菇有覺好訓...明天又要飛了.....

No comments:

Post a Comment