30 September 2007

南亞東瀛四天

2007.09.27 to 30
第 296, 297 次飛行
Day 1
這天我懷著愉快的心情飛去搵仔仔, 但首先要經一經新加坡, 今次我做business class, 本來都唔係一個問題, 點知到pax boarding, 公司竟然一份報紙都未load 上黎, 其實 ground preparation 時, 我已經摧左佢地好多次了, 但佢地只係話:" 叫緊啦, 等多陣啦!" 我真係等佢個頭呀!  我地business class 又full, 個個一上機就問我拎報紙...(已經係意料中事)..我只好同佢地解釋個情況俾佢地聽, 好彩佢地都好好人, 願意去等, 不過當中梗係有d 不友善的客人啦, 佢唔友善都冇用, 報紙係冇就冇架啦...只怪你唔一早自己買上機睇...最惱人的是, 我見到有個客有時間買新假期, 竟然冇時間買報紙??!!!  結果差唔多上哂客, 先有報紙黎...到左呢個時候, 我打算放哂係架trolley 度, 係business class 行一轉, 點知我set 緊的時候, economy class 以為我已經去哂 newspaper, 問都冇問過我, 就拎d 報紙, 那一刻, 我真係發癲....我同大家講我都係o岩o岩先拎到d 報紙要去一轉, 點知佢地問我拎一份得唔得, 我的答案係....唔得...sorry...可能大家唔會明冇報紙有乜大不了, 但business class 的客沒有報紙, 我諗我人頭會不保... 結果d 客係貪心既, 一人拎3 份報紙...所剩無幾...
整體黎講, 這兩程機都順利的, 第二程business class 只得兩個客, economy class 又唔full, 真係好做得很...很久都冇咁enjoy 過了...唯獨是我見到老總有d 唔開胃...其實如果唔係為左見仔仔, 這班機我會swap 走的, 因為佢令我想起一段不愉快的過去, 兩年前那單"被客性騷擾" 事件, 到呢一刻有時都會有少少困擾我...我仲記得你那一句:"why dont you say no to the pax?" 唔幫我不特止, 仲要話我, 你知道對我心靈有幾大傷害?  好似今次我個zone 有客的 tv 有問題, 你有做過什麼? 叫你幫我reset, 你 reset 前仲同我belibala 一輪, 質疑我有冇check 清楚, 你咁唔相信我, 你自己去睇囉...做乜成日只係識得坐係度指指點點, 吹水吹到落機...
可能galley 太凍, 出到cabin 又熱到出哂汗, 加上又諗番起d 唔開心事, 又加上去完紐約番到黎訓得唔好, 所以未去到曼谷, 我已經非常喉嚨痛....
一到酒店, 立即打俾仔仔, 叫佢記得帶d 藥俾我食頂住...佢仲問酒店拎左鹽, 整鹽水, 等我感覺舒服d...
Day 2
回程, 好彩又係唔full, 仲要做到個荀位, 好彩咋, 因為喉嚨仲痛過前一日...
結果一落機, 訓左個覺, 起身都仲痛, 諗住去睇番自己的 family doctor 啦, 點知.醫生放大假去旅行??? 嗚....連醫生都唔要我啦....後來太后見我真係好唔妥, 就拉左頑固的我去睇另一個都幾受好評的醫生....(因為孤菇只係鍾意睇自己睇開那個醫生, 其他的誓死唔睇等病死的人黎...)
結果這天我很早就去睡...
Day 3
一早就去左名古屋, 這個long stay 我諗有成兩年冇做過了...我仲以為會有好多日本人添, 點知第一程, 差唔多全部都係香港人, 一個鐘頭都要睇報紙, 又唔係一次過問, 一個問完又一個...有個台灣都衰架啦, 明明要台灣報紙, 點知我拎俾佢的時候, 我已經見佢睇緊, 仲係一樣添, 咁我梗係唔俾佢啦, 點知佢見到我手上有份打算拎俾另一個客人的香港報紙, 同我講話要埋...我說這份報紙已經reserve 左給另一位客人了, 佢都話ok 的, 點知做做下 service, 佢竟然同我講冇香港報紙要寫report...我立即又死份報紙俾佢...我又再一次對報紙又痛又恨...
去左名古屋, 天氣比我想像中凍, 仲落雨添, 與幾位同事一齊坐的士去三越shopping, 我大戰supermarket, 日本好多野都好靚, 好想買好多蛋糕, 真係唔買就對唔住自己, 但諗起要長期雪凍的問題, 最後只好想一些不用雪凍的蛋糕...
回程自己一個人走著, 因為行番去酒店都要成20 分鐘, 加上又拎住好多野, 所以行行下就入左去食拉麵, 見到免費食kimchi, 我又係癲左, 因為kimchi 對我的喉嚨痛真係好有效! 呵呵!  回到酒店, 放低d 野, 再去 convenience store 大戰過...
買左好多野, 差D成份allowance 都差唔多洗哂, 回到酒店, 最苦惱就係諗行李點執...太好野, 放唔得哂落去...
Day 4
藥力+kimchi, 喉嚨已經好了很多, 但仲有鼻水, 同埋 ear block, 幸好醫生知我做呢一行, 俾左d 藥水我滴鼻, 頂住回港...
亦因為第2 天仲有落雨, 所以我的名古屋城之行又去唔成了...
回到家, 好開心, 因為又有兩天假...

No comments:

Post a Comment