20 July 2010

工作狂小休數天

2010.07.20

自問, 自己是一個工作狂...
我甚至認為, 工作的時候, 我才找到自己的存在....
原本我現在應該又身處印度,
不過身子不爭氣...
一起身, 休克, 暈到, 再標冷汗...(下刪幾十字...)
那一刻, 我以為自己就死...
氣若柔絲地求救....
"我要水....水...水...毛巾...毛巾...毛巾..."
然後我好自然記起Safety School 教過fainting 的處理方法...
loosen tight clothing, raise up ur feet...blahblahblah....
朦朧中聽到太后說:"你唔掂喎, 口唇同面都白哂色..."
小豆丁一邊摸著我的頭及我的身子說:"大家姐真係成身都係汗喎..."
"快d 拎個枕頭同張被出黎啦..."
"呢張被咁厚, 想焗死佢咩? 拎張薄d 既出黎....又話第日要做護士, 你咁樣點做呀..."
"咁我第一次照顧病人麻..."
"大家姐洗唔洗探熱呀..."
"唔洗啦...佢出左咁多冷汗, 可能得返30 度..."
就這樣, 昏睡了兩小時....
太后很少叫我不去上班...
但這次, 她一而再, 再而三叫我不要上班...
但我說:"我要返工...."
一起身, 又一陣休克.....救命....
太后說: "你咁樣點返工呀, 今晚係機上暈到點算?"
妹妹說:"你一陣去到印度暈左仲衰呀..."
忽然我想起印度人...
太后或許說得對, 飛印度機絕對需要身體十分健康才支持得住...
最後我死死氣氣打去"2747....."
冇人聽....媽咪呀....那時已經過了last min report sick 的deadline...
再打...響了很久, 終於接通了...
雖然自己是病著, 但請假的時候, 不知為何, 總是覺得有點內疚...
然後妹妹陪我去看醫生....
這次看了另一位醫生....
首先驗眼...
他說不是視力問題, 又應該不是中風... (這我也知道...)
之後他問了一連串問題...
"你是否訓得唔好呀?"
"係, 仲不斷發惡夢..."
"你係唔係工作有壓力呀?"
"唔覺"
"你係唔係感情方面唔開心呀..."
我真的很想答他"係....非常唔開心...", 但最後我只說"普通啦..", 因為這醫生太健談, 我不想說太多...
"你係唔係成日都好緊張?"
"係..."
再驗驗頸位肩膀位, 他說我的肩膀位很緊....好明顯我成日都很緊張, 鬆弛不了...
結論是, 我的血不聽話, 不肯上腦去....需要請假數天....
回到家, 胃口又不好, 又胃痛....對著自己平時喜歡吃的東西, 什麼興趣也沒有...
攤在床上, 我再次想起帥妹曾經post 過的兩句話:

身邊有愛自己的人伴著,
                          就是生病時最好的良藥。

No comments:

Post a Comment