1 December 2006

漫長的 12 小時

2006.12.01
第 216 次飛行
12 月的第一天, 我過了漫長的 12 小時...
是的, 由briefing, 到上機去東京的成田, 在成田逗留一小時, 再經過差不多5 小時的回程, 到香港, 剛剛 12 小時..與roster 上寫著的total duty period 一樣....
唔知點解, 孤菇越來越鍾意做turn...可能唔需要執行李, 飛到累一累, 夜晚起碼好大機會訓得著...加上整日係機上走黎走去, 可以忙到連煩惱也暫時忘掉...還有, long turnaround, 我唔駛rush 個service...可以放放心心咁去做...
不過今日個 long turnaound, 比一般的turnaround 辛苦...
孤菇如常入 briefing, 到了 briefing 開始的時候, 仍然有一位同級的同事未來, 過了 10分鐘, 入黎breifing room 既並唔係我的同級同事, 而是高我兩級的紫姐, 見到佢入黎, 孤菇個心真係涼左半折..因為一有阿姐 downgrade, 一定auto assign 某個position, 而呢個position 將會同我一樣係galley 工作...即係我的galley partner...因為以前的經驗話我知, 呢d 情況, 最後將會我一個做哂所有ground preparation..等等的工作, 咁就真係死啦! 雖然知道了呢個事實, 但都要做下去麻! 哈哈!   最後, 今日我的galley 的配搭係香港紅姐做galley purser, 而我同紫姐就係under 佢啦! hehe!
上到機, 以為會做死自己, 仲以為紫姐只係識放 toileties, 但又唔係喎! 有幫下孤菇整下 creamer and sugar...只係佢唔多知d 野放係邊者, 但呢樣完全唔係問題呢!  見到佢咁, 我放心了好多...有樣野我覺得呢位紫姐好值得其他同事學習就係, 好樂觀去面對downgrade, 好多阿姐, 一俾公司 downgrade 左, 都會唔做野, 仲會發脾氣, 黑口黑面對住其他同事...但係呢位紫姐身上, 我完全搵唔到呢d 缺點, 佢仲成日問我有乜野可以做...不過講真, 有時我真係唔好意思同佢講囉! 哈哈!  到做service 的時候, 雖然好多時我同紅姐都要同佢執手尾, 但我都係心甘情願...
去東京個程, boarding 時候, 竟然有成group indian 上黎! 睇到我同d 阿姐眼都凸... 好彩就係 俾人downgrade 左的紫姐係 indian, 可以同佢地溝通一下, 但後來又發覺佢地成group 10 幾人冇order special meal...而機上的 can veg meal 又是有限的, 最後加加埋埋d can veg meal, 仲要用埋 veg cup noodles, 先夠哂佢地咁多人食... 雖然得10 幾個indian, 但我做service 的時候, 感覺到自己做緊 bombay flight! 哈哈~~~!  成日問我拎水, 拎 nuts...不過佢地態度都好nice, 孤菇又點會介意呢?!
去到東京, 送走左佢地, 終於叫係有得抖下, 點知紫姐仲嚇我駛唔駛uplift 一d veg meal, 怕一陣回程又有indian 喎! 唔係掛? 唔好嚇我啦! 去個程得10 幾個, 我已經做死左...如果番黎都有, 我想像唔到我會點....
回程, 得half loading, 又冇indian, 都唔錯呢! 不過我的紅姐開始有怨言...佢唔係唔妥被downgrade 左的紫姐, 而係中間 galley 的日本紅姐, 我的紅姐覺得日本紅姐怪怪地, 好似 transit 的時候, 日本阿姐又唔叫佢d crew 做野, 咁我見到日本阿姐冇人幫手, 當然去幫下佢推下cart 咁樣啦! 之後回程 check washroom, 我的紅姐check 一邊washroom, 佢suppose 日本阿姐叫佢d crew check 另一邊washroom, 點知最後係我去左check 另一邊, 我紅姐事後知道左之後有d 嬲...佢仲話點解所有工作都要孤菇做哂, 而日本阿姐唔叫佢d crew 做喎! 我話唔緊要啦...還掂都得閒...加上我又係自願既...但我的紅姐好似唔忍心見到我成日做野咁...係咁叫我唔洗再做, 抖下好過...仲話我今日已經做左好多 extra job...講真, 我又唔多覺, anyway, thank you for the flight!
雖然班flight 係辛苦, 但我覺得很快樂...
不過工作過後, 我又記起有件事始終都要面對的................

No comments:

Post a Comment