15 June 2007

第 271 次飛行

2007.06.14 to 15
第 271 次飛行
今次班機冇乜特別...4 程機, 差唔多程程都full, 同埋差唔多全部都係日本人, 最後個程, 亦係我最累最眼訓的時候, 偏偏全院滿座....
幸好我的 zone 的客都唔錯...只係有兩部tv 壞左...同埋成日有人問我拎playing cards...比較起上黎...對面aisle 的客就差好遠囉.....詳情我就唔係好清楚, 只知有客好似因為冇choice, sake 又黎遲左, 又話要等好耐先有得食而 complain...見到同事們的樣子都好無奈... 
另外, 要多謝老總係經濟客艙的galley 幫手...多雙手...真係唔同d...
去到目的地後, 老總少有地要做個de-breifing, 其實唔係要訓話我地, 而係因為14 號有同事生日, 所以要係機上慶祝一會兒, 而大家夾錢送左anna sui 的胭脂俾壽星女...
就係同壽星女慶祝緊的同時, 令我想起今早凌晨仔仔係孤菇生日last min的那個電話...孤菇梗係唔會俾你得逞啦! 呵呵!
其實今次特登換呢班機返黎, 就係因為好想食魚生飯同埋shopping!

No comments:

Post a Comment