11 June 2007

我未忘情

2007.06.11
第 270 次飛行
今天又係早機...坐最早個班巴士番公司, 點知差唔多上龍翔道時, 架巴士壞左冷氣...當時巴士滿載, 起初大家都以為係壞車唔行得, 點知原來只係壞左冷氣....下層有些乘客鼓噪起來...有人說: "x 你x母, 只係壞冷氣咋...照開囉! 趕時間番工!" 之後又講粗口...一有人出聲...其他人又出聲...其實我唔知如果壞冷氣係唔係一定要停駛, 不過對於當時既我黎講, 都係返工準時要緊...最後車長繼續送我地返公司.. 成架巴士都好熱, 不過我頂得住...因為我夜晚係屋企訓覺唔開冷氣, 仲熱過係呢架巴士上...落車時, 我有同車長講"唔該", 因為我都覺得佢好難做....不過最搞笑既就係...有乘客係巴士訓到....落車時先問點解咁熱囉! 唉...連壞冷氣, d 客嘈哂, 都嘈唔醒佢...勁!
呢排成日做早機....發覺朝早真係好多同事port sick...都未半個月, 我做左3 班早機, 3 班機都有同事係 last min call...e.g 0730 briefing, 公司 0700 先call 同事返工...最後同事梗係趕到七彩... 今日又係咁...而咁o岩得咁橋, 呢位standby 同事, 同埋另外兩位同事+ 我都識得安仔...你忽然之間變得好鬼紅啊! 呵呵! 到而家呢一刻, 我依然覺得那位 standby 同事同安仔好似樣....嘩哈哈!
講番班機...去程比較容易, 回程就難得多啦....首先, 幾乎每一位上左機的乘客都問我地拎報紙, 連派headset, landing form 的時間都冇哂....我由第30 行, 永遠都行唔到去第40 行, 就已經起返去business class 再拎報紙...又要 the star, 星洲日報, scmp,香港報紙...有位客人, 我拎親乜野香港報紙佢都話睇過...後來我同紫姐講番呢件事, 紫姐話: " 佢乜報紙都睇過, 叫佢唔好睇啦...", 個一刻真係忍唔住笑左出黎...哈哈!  老實講, 我都想咁樣同個客講, 但自己吞番落肚算了...
返到香港..已經很累了, 好彩回程冇壞車...話時話, 唔知係唔係我呢排返工返得多呢? 覺得呢排d 巴士成日都壞喎...
過埋呢班機....我將會老一年了...唉唉唉....
回程的路途上, 一直回想著今天同事的某些對話....亦成為了今天的標題...唉...當我這樣想時, 覺得好有罪惡感....

No comments:

Post a Comment