29 June 2007

杜拜兩人行(上)

2007.06.29

第二天, 等了仔仔大半日, 仔仔先搞掂完佢手頭上的工作, 陪孤菇出去玩...
我地坐shuttle 去 deira city mall 醫左肚先, 再坐mall 既 shuttle b 去 nazzer square, 點知 等極shuttle b 都冇黎, 但shuttle a 就空空如也, 一個客都冇...等左好耐, shuttle a 的司機就車我地去old dubai, 而shuttle b 的司機就做左我地的tour guide..仲帶左我地兩個去飲野...飲完, tour guide 大慨介紹一下我地有乜野地方可以行下, 就由得我地兩個係old dubai 自生自滅了...
首先我地就一班差差坐小船去對面岸....的old souk...佢地好似未見過白種人咁, 總是對我地投出奇異的眼光....
 



雖然天氣好熱, 但一邊坐小船, 一邊欣賞下附近的景色真好!
 

不消一會兒, 就到對面岸啦....這裡的小船, 有與車一樣的響按, 就算響了按, 駕船的人都唔理, 照樣咁衝, 咁撞埋去....真係唔明, 咁撞, 隻船都唔會散....勁!
 

行行下old market....忽然俾我地發現有中文字...


 

old market 的東西都幾平, 所以仔仔都有收穫, 而我就冇啦..淨係覺得好熱同埋掛住周圍影相...有時都會俾仔仔話孤菇走得太遠不是太好...因為那裡不知為何, 到處都只有男人, 而女人的存在真係5 隻手指都數唔哂, 所以仔仔發覺路過的人都對孤菇投個奇異的眼光..這樣也好, 俾仔仔緊張下都好麻...
走到累了, 天都開始黑了...我地買少少indian food 就坐的士去 wafi city, 再等shuttle 回酒店...
回到酒店, 由於半夜要做班shuttle 去巴林, 本來想去訓既, 但仔仔說不如去游水, 加上天已經黑了, 這個時候最o岩俾孤菇去泳池游水...所以最後還是去了....對於自己終於有機會再去游水的感覺真好!  仲可以同仔仔係dubai 暢泳, 個心真係甜到爆! 嘻嘻...
游完水, 仲有少少時間訓下, 孤菇就要留低仔仔係杜拜, 自己出發去巴林啦!
p.s 走前, 仔仔問孤菇杜拜去巴林幾多錢, 仔仔唔係想跟埋孤菇去巴林掛...這實在太恐怖了..

No comments:

Post a Comment