23 June 2007

紐約行之酒店篇

2007.06.23

話說係酒店住既頭兩日都發生d 好奇怪的事....
首先我帶左laptop 係房內上網, 第一日login 冇問題的, 但第二日login 就有問題啦, 個screen 有個msg 說我打錯了first name同 last name, 同room number 唔match,  有乜可能呢? 唔通我連自己名都打錯咩? 於是打去 front desk 問...第一次 front desk hang up 左我條線, 激死我
, 我再接再厲咁打, 有位男staff 聽..我說了我的情況俾佢聽, 佢幫我check 左, 說: "ur name appears in room 25, not room 22!" (孤菇係住係room 22, 而當時孤菇都係由 room 22 打落去的...), 之後男staff 說:" have you changed ur room?", 我說: "no...i checked in yesterday and i didn't change my room! ", 男staff 說:" it's so strange...how come ur name appears in another room..." 講完, 佢叫我等一陣...同佢d 同事傾傾傾...搞左一大輪, 男staff 說一陣打番上黎俾我...隔左5 分鐘, 他說我現在應該可以login 到...
後來我想佢地真係可能將我的 room number 同另一間 room number 調轉左....因為頭兩日我都收到 usa today, 但最後一日就收唔到....
另外....頭兩日都訓得麻麻, 可能仲未適應到長時間飛行, 總係訓下醒下咁, 到第2 晚, 當地凌晨5 點半..我正在夢鄉的時候, 竟然有人係咁拍門, 起初我以為係唔係我門口的 "DO NOT DISTURB" 跌左, 所以佢以為我要 house keeping...點知我一開門...他說room service? 當時我眼都未睜大, 仲識講句: " i didn't order any..." 再望望...好鬼死大份的早餐呀!!! 真係有d 後悔說了 i didn't order... 那位staff 立即望望room number, 係咁同我講sorry....唔緊要啦....都已經俾你嘈醒左....
關門後, 我心諗...起初第一天打開房門, 見到咁大間房, 仲好鬼死開心添...點知總是發生這麼奇怪的事....
仲有, 唔知係唔係間房大d, 出奇地有 minibar, 因為個雪櫃門仲要係透明既, 所以我貪得意玩左一陣...點知玩玩下, 我先發覺minibar 隔離有張紙條...寫著
..." if you decide to indulge please remember that items removed from the minibar for longer than 20 seconds will be charged automatially to your guest folio. Placing other items inside the minibar will also incur charges to your guest folio. " 睇完, 我嚇傻了眼... 駛唔駛咁絕連放野入去都charge 呀??? 同埋當你拎走一樣items 時, 真係有個計時器計住... 於是孤菇拎下又放下, 拎下又放下....(真係好無聊)....

最後一晚, 孤菇終於有覺好訓...不過又係凌咁早5 點半起左身....陰公, 早餐都未有得食住...嗚....

No comments:

Post a Comment