22 June 2007

紐約行之迷失篇

2007.06.22
上午去左麥記醫肚後, 就行左去 central park!
 









 
 由 59 街行行行, 諗住行到去75 街睇完個Alice in Wonderland (上圖) 就回程, 點知可能太曬, 又可能我太累, 又可能我睇到愛麗斯太興奮, 當我以為自己行緊回頭路時, 其實我正繼續向緊central park 的北面進發....行到86 街, 覺得有d 唔對路, 再睇下個map...嗚....行錯路呀!   其實當時我可以再地鐵返酒店...但因為我打算回程先去睇 Bow Bridge 同埋Strawberry Fields, 所以一定要行返轉頭啦....
意外地, 俾我發現到下面呢座sculpture, 令我想起他們的故事...一封信, 唔o岩timing, 真係會誤了一對鴛鴦的一生...

 

幾經辛苦, 我終於見到下圖著名的 bow bridge...
 
再隨著人群, 去左 Strawberry Fields, 下圖 "imagine" 這字, 大家還記得那首歌嗎?
 

今日行左好多路....終於有覺好訓啦...

No comments:

Post a Comment