21 June 2007

紐約行之購物篇

2007.06.21
 
 
這天, 與同事 L 去左食 steak, 之後就去左time square 行街街...一路上, 我一直都說他的樣子同我classmates 好似...同時他又對我說, 我個樣實在好似 "zita"...仲叫我璇妹, 真係多謝哂... 
首先我地去左孤菇好想去 既 M & M store...目的就係為左買d 手信番香港...一入去, 有成3 層高, 身邊的同事L 仲興奮過我...一邊走, 一邊跳, 成個大細路咁...又一邊叫我 "師姐, 你睇下呢邊!" 唉, 話哂我都細你好幾年架! 俾你叫我老鬼哂.... 還記得上次同佢飛, 佢又係成日咁叫我, 我唔多鍾意囉, 不過今次, 俾佢叫下叫下, 仲要叫足 5 日, 已經習慣哂... 每次當佢叫我師姐時, 我都係度諗: 如果同事係junior 過佢既, 佢又會點叫呢? so far 到左尾聲, 我依然冇機會知道....
都係講番正題...入去M &M store, 我地都係影相多過睇野...其實好多野都好得意, 好想買, 但諗落買左返去又冇用...加上真係好貴....淨係買下面的東西, 都用左我差唔多成 $40 USD....

 

之後去左同事L 最喜愛既 quicksilver..佢果然好鍾意...買左好多野....再去 H & M, A & F..等等...最後仲去左 disney store...一入到去, 同事L 又係仲興奮過我, 仲著哂d 衫黎影相...見到佢咁, 我都唔怕醜, 拎起船長既衫著黎影相... 同事L 仲叫我不如著起公主系列的衫去影相...嘩...唔好玩啦.... 曾經有同事說係裡面可以同真人卡通人物影相...原來係真既! 今次有白雪公主同埋灰姑娘....期間發生左件幾尴尬的事...話說同灰姑娘影相前, 她問同事L :" is she your princess?" 我立即說 "no", 點知同事L 說 "yes, of course..."
係 disney store, 又係齋影唔買...當中, 孤菇好鐘意下面呢個女人...件fur....哈哈!
(基本某個原因, 要 delete啦...謝謝好友的忠告)
可能之前一晚訓得唔好,所以行左一陣已經好累...返左酒店再繼續訓....
而第2 天將會去孤菇一直都想去的 central park!

No comments:

Post a Comment