30 June 2007

杜拜過山車之旅 - 等你回來

2007.06.30
第 275 次飛行
凌晨, 孤菇就要出發去巴林...而仔仔有冇跟埋我去? 梗係冇啦...佢仲係熟睡中...同埋間房咁舒服, 佢又邊捨得走呢?
其實臨走前, 仔仔對我說想換哂d towel, 但我說我不喜歡我唔係度的時候, 有人上黎 housekeeping, 因為我唔鍾意人地掂我d 野...所以我係outport 的時候, 永遠都唔會有housekeeping 呢樣野發生...但既然仔仔咁講到, 我又唔會唔俾佢咁做既, 不過我有條件, 就係 housekeeping 的時候, 只係換 towel, 同埋丟左孤菇一早pack 好的兩袋垃圾就可以了...最重要既, 就係house keeping 期間, 仔仔一定要在場, 因為我真係好憎人地掂我d 野, 同埋唔覺意拎走d 野...太冇安全感了...
另外, 我考仔仔我幾時會返到杜拜, 我要佢記得, 因為我要佢那個時候係房內等我...這個問題, 真係要讚下仔仔啦..佢唔講我都唔知..原因次次我一post 左個roster 去google, 佢就會將個roster 背哂去...仲要連時間都記埋... 試想想, 孤菇有次一個月成 10 班機...佢都記得哂...係唔係應該錫啖佢先?
做shuttle 途中...同事都問我佢係我飛左期間, 會係酒店做乜, 同埋有冇留返d 錢俾佢洗...我說我一個錢都冇留低, 因為昨日, 我已經帶左仔仔去supermarket, 叫佢買哂我做shuttle 那日要食既東西...當中佢買左6 個cheese bread, 一梳蕉, 兩小pack 餅乾, 一盒 juice...都夠佢食一日啦...right? 同埋, 佢話佢整日都會去機場上網, 應該都唔會點用錢, 再加上, 我覺得俾錢男人, 話唔定佢唔知冇啦啦洗左去邊, 所以對於我黎講...最好就係唔俾...另外, 孤菇今次去杜拜, 帶左兩個日本杯麵同埋兩pack 出前一丁做standard loading, 第一天已經同仔仔share 食左一個日本杯麵, 我走前, 仔仔問我不在的時候, 可唔可以食埋另外一個日本杯麵, 我話唔得...因為我只係買得一個, 佢食左, 我就冇得食喎! 我唔濟! 仔仔怕佢忍唔到口食, 所以叫我鎖係個saver 內, 其實當時仔仔只係講下, 但想不到孤菇臨走前真係收埋個杯麵入 saver...哈哈! 同事聽完後, 都覺得仔仔好慘...冇法啦....做我的男朋友, 就是這樣架啦...
去巴林個程好易做...d 客都好乖...但由於前一天玩得太過分, 訓得唔夠, 去到酒店我已經半死狀態...但因為仔仔日日都用左杜拜酒店的30 mins 免費上網, 所以我去到巴林, 點都要去上上網, 幫仔仔list 回程那班機..望到個loading, 雖然都仲係overbook, 但好過ex hkg 好多, 只係overbook 左20 幾個, 希望上到機啦..
之後我就回房叉電...打算10 點半起身去附近買indian food 回杜拜俾仔仔食...順便自己係個度食埋個lunch...點知我起身的時候已經 11 點半???!!! 死啦...wake up call 12 點半, 集合時間一點半, 於是我立即換衫飛出去, 離開酒店前, 我叫d staff 唔駛俾wake up call 我啦, 因為我已經醒哂! 哈哈! 去到crystal cafe, 點左take away 既食物先, 再點自己既lunch, 仲叫佢快d...今次位 indian staff 都幾識做, 上左我份lunch先, 再上份 take away...食到12 點半多d, 就飛去匯返d 錢去美金, 再回酒店換制服上機回杜拜...
回程, 明明只係1/2 loading, 但唔知點解, 越上越多人...搞到好似full load 咁, 我個zone d 客仲要幾咁煩下...不斷要水水水, 同事說得對, 佢地可能真係用沙造既....36 行 HJK 那3 個男人係最煩, on ground 已經問我拎白酒飲, 我拖拖拖, 拖到 take off 後先俾佢地飲...之後佢地又要 extra sandwiches, 又要水, 臨landing 前仲要飲 beer...試想想, 那只係 45 分鐘的機程...我唔淨止 serve 佢地3 個架, 仲有成百幾二百位客人等緊我....結果我氣死了, 躲係galley 內, 等descent 先敢出去收野...
終於返到杜拜, 我有兩個問題, 1. 就係仔仔唔知返左房未.. 2. 我個堆indian food 不知道要怎樣叮返熱去食...(因為孤菇的房冇kitchen...), 飛女俾左個suggestion 我, 就要問下 housekeeping 有冇mircowave 借黎叮叮...
回到房, 見到黑哂...心諗仔仔應該唔係度, 但我見到張卡係插緊架喎...咁即係佢係度啦..就係呢個時候, 仔仔飛奔出來...說: " 你終於回來啦...我好掛住你呀..." 仲將孤菇一手抱起...嘩...又嚇死我啦....孤菇唔嚇得咁多次架... 之後我問他今天去左邊, 佢話冇去機場, 只係房做野, 同埋落左去做gym.咁就乖仔啦...呵呵!  而第2 個問題, 我叫仔仔打去 housekeeping, 睇下有冇得借mircowave...點知staff 說可以上黎拎我地的外賣去 heat up, 之後再俾番我地, 咁就梗係仲好啦....過左 20 分鐘...那位staff 竟然成架 trolley 推上黎, 搞到好似我地叫左 room service 咁, 一碟碟放得好靚好靚呀!  另外, 我交帶仔仔housekeeping 那兩件事, 佢都幫我辦妥, 真係抵錫!
那頓晚餐, 仔仔食得好開心... 雖然孤菇有時係野蠻左少少, 但其實我都對佢好好架...知佢成日冇熱野落肚, 所以特登買野番黎俾佢食...
就係呢個時候, 我開番個saver, 拎個杯麵出黎, 仔仔驚訝說: "o下! 你真係鎖左係 saver ???"  哈哈! 這就是孤菇, 唔好睇少我....
而那日本杯麵, 我地最後係第2 天share 食鬼左啦...果然yummi 啊!

No comments:

Post a Comment