7 May 2011

古典=娘?

第 534 次飛行

3 年幾前, 我曾經寫過一篇俾同事/客話我似那些明星既文章....
似既人太多啦...所以我說出票數最高的3 位...
排名不分先後...
衝上雲宵的葉璇...
流星花園的大S....
日本女星鈴木京香....<---已經忘記她是什麼人來的...
這班機上, 有位新同事忽然對我說:"你好似陳法拉啊....."
嚇到我差點將口中的沙津噴出來....
不過最多人話我唔係似d 乜乜明星...
而係話我個樣好古典....
有次有個客同我講:"小姐, 有冇人話過你個樣好古典? 呢件制服唔o岩你著, 你應該著旗袍, 會好好睇, 好襯你..."
大慨如果我唔做空姐, 可以去TBB/返大陸拍下古裝劇, 賺人仔, 多多少少都好...呵呵....
之後陸陸續續都有人用"古典"黎形容我...
十個有九個話完我古典, 就會話:"你好似陳德容..."
我問:"呢個又係乜水黎?"
"你去睇梅花三弄啦..."
好...我決定係youtube search...
 

睇完...
有感: 古典, 即係話我個樣娘者?! 我唔制!!!!
但又真係幾似...

No comments:

Post a Comment