11 May 2011

紅魔飛行實習日

上完9 日的紅魔訓練班後, 要飛一班turnaround 做實習....
這天我飛747, 由於客艙有兩層, 所以我揀了一程在upper deck 觀察, 一程在main deck 觀察....主要看business class 的service...
去程upper deck 很少客, 所以我去了main deck 看看...話就話看一看, 最後都落手落腳幫手做....
而老總十分之好人, 除了將service 簡化了一點外, 還兩程都給我們crew rest....
自training 過後, 我訓得最好就是那兩個半小時的crew rest!
由於去程business class 客不多, 所以我可以坐pax seat take off 以及landing...
但回程好full, 所以老總問我有沒有興趣係cockpit 裡面坐...
當然有啊!!! 雖然之前都坐過無數次cockpit, 但總之一有機會, 我都想再入去cockpit 看take off and landing....因為我不知道我的飛行生涯何時會完結.....
原本去程我都有機會入cockpit 睇landing, 但因為我在pax seat 訓到隻豬咁, 所以錯過了....
回程, 終於有機會啊....

我印象中....好像未試過在747 的cockpit 看take off 以及landing....連747 的cockpit 我都好少入....所以今次實習時, 我特地去upper deck 叫阿姐讓我試下去serve 747 的cockpit....
今次我還帶了我心愛的olympus 相機 + i phone 入cockpit 影足全程.....
在outport 時, 機頭開始準備一切....

 
push back......

taxiing....

take off!!!! 峉里的天氣十分好.....是不少情侶的度假勝地.....

起飛後不久, 隊長叫我與另一位同事望望右邊一座火山....

飛機飛近火山一點....錯覺令我們覺得火山高過雲層.......

可能我見識少, 而我平時在機艙內工作, 根本沒有機會以及時間見到這情景, 所以我覺得好靚....


descent 時, 我再次走入cockpit, 去看n 次都看不厭夜晚在香港的landing...
隊長提醒我們千萬不要開flash....所以我影相時都好小心翼翼....我還特地第一次拍了一段landing 短片.... 747 Landing in Hong Kong in the evening

順利回到香港....

阿姐笑說, 我坐埋今次cockpit, 下次有得再坐時, 應該是放完MG 之後...(即係生完仔之後的實習機)....
今日實習完後, 發覺training 教的東西與inflight 做的有少許出入....而我都看了不少紅魔的好習慣, 以及壞習慣....
我覺得自己算幸運, 被編做這麼長的turnaround, 令我可以看畢full service 有什麼要準備....什麼時候應該做什麼工作...等等....
對即將迎接自己操手的第一班紅魔機好有幫助....但同時都好緊張啊!
我時時對自己說:" 我一定做到!"

No comments:

Post a Comment