23 September 2007

問題秒秒都多 (回港篇1)

2007.09.22 to 23
295 次飛行
回程, 雖然冇好似黎個程咁, 因為engine 的問題 delay左成個幾兩個鐘, 但回程比黎個程更難捱....

首先我partner 令我哭笑不得, 明明我地兩個去緊 menu card, 點知我去到door 3 , 我竟然見到佢係galley chill bar! 佢仲同我講: “ 我仲有幾行menu card 未去, 但我而家要chill bar !!!” 因為係 new york on ground, 我地係唔可以break 任何bar cart seal lock, 所以要chill bar 既話, 一定要take off 左先做...但問題係當時我地係派緊menu card 架麻! 佢做乜冇啦啦做左一半又走去chill bar
?
不過算啦, 我打算幫佢派埋就算, 問佢去到邊, 仲話仲有幾行, 撞鬼佢囉, 佢所謂個幾行= 半個
cabin....


其實佢都唔係第一次係咁, 有次做service, 我儲起幾個chin tea 一次過係galley , partner 又要一杯, 我同佢整埋, 我仲問佢那位客人坐邊, 我順便俾埋, 但佢又話唔洗, 佢自己俾得喎, 咁好啦...我由得佢, 點知過左5-10 mins, chin tea仲係galley , 咁我諗住佢應該好忙啦, 我再講多次, 不如我幫你俾chin tea 俾個客啦, 點知佢又話唔洗, 佢自己得啦...那時大家估佢做d? 佢竟然企係度等緊brew coffee....+.+ 可能阿姐都見到佢唔知自己想點, 所以都問佢: “你而家想做d ...” partner 竟然話唔知....=.=因為佢已經唔係第一次未做完一樣野就做第二樣野, 所以這次menu+ chill bar 事件, 我派完menu, 用好好的語氣同佢講: “我知道chill bar 都好重要, 但下次可以派哂menu card chill...”, 點知佢仲話: “ 我唔係呀~~~” 那時我已經閃走左....^.^ 其實我冇特別針對佢, 我唔出聲, 阿姐同埋我的 galley partner 都有少少怨言, 更想不到, business class 某同事都係咁, 不過這位同事係因為與我partner sightseeing 中有d 唔妥, 並唔係inflight ..(聽說我partner 約左business class 的某同事係 lobby 等, 點知佢自己就去左crew room 等佢自己的classmates, 最後business class 的同事梗係俾佢激屎啦!), 好大可能, partner 本身就係一個咁既人黎
....
 

待續.....

No comments:

Post a Comment