19 September 2007

問題秒秒都多 (去紐約篇)

2007.09.19
第 295 次飛行
這個紐約之旅好像沒完沒了....
首先展開序幕係一位婆婆, 佢一上到機就話自己俾多左一百蚊, 點解個ground staff 都俾左個咁後的座位俾佢, 當時我都唔知俾乜野反應佢好, 不過婆婆叫我如果前面有空位, 可唔可以麻煩幫佢調一調, 這個我可以幫手, 不過去個程只得百四個客, 所以婆婆所坐的zone 有大把空位, 而佢隔離的位也是空著的, 所以佢絕對可以成程機都攤係座位上訓, 反而如果婆婆調左去前面既話, 不但人多, 而且要坐著訓, 相信14 個鐘對佢黎講係好辛苦, 還有一個問題, 就係調婆婆上去前面唔係唔得, 但佢隔離個位乘客肯唔肯又係另一回事, 所以最後我都說服婆婆坐番原本的位置...而婆婆當然都好開心...
講開調位, 有d 客人就真係需要調位啦, 因為佢地的ptv reset 極都係唔work, 問佢地想唔想調, 佢地話想, 但又多多要求, 死都唔要中間位...最後好辛苦搵到個aisle seat, 坐window seat 那位差差竟然話點解要揀佢隔離個位坐....而唔揀其他客人的隔離位, 唉, 佢咁講到, 我都唔想多解釋, 因為我覺得點解釋, 呢個衰人都係唔肯俾人坐係佢隔離, 其實有一刻, 我真係好想同呢個衰人講:"may i know how many seat that you buy?",你只係買左一個位, black and white 黎講, 佢係冇權去罷埋另一個位囉...不過我當然冇咁同佢講啦, 廢事俾人port...但我暗暗地咀咒佢...呵呵! 亦因為佢咁自私, 所以佢食完佢個特別餐, 平時會問客人要唔要2 nd drink 既我, 今次我絕對唔會再問!  最後那兩位香港人都冇介意我幫唔到佢地, 而我只好offer magazine 同 newspaper 俾佢地, 不過可能我對佢地太好啦, 自呢單事件後, 佢地成日叮個call light 要我出黎, 要這要那...仲要好似叮得出黎, 叮得好開心咁...
派餐時, 又出現了誤會, 54DEFG 坐著兩pair 大陸couple, 講真, 我唔係想睇唔起佢地, 但當我知道事件的來龍去脈, sorry, 我覺得佢地有點過分...話說佢地4 個其中一人有order special meal 的, 咁到我serve 54 FG 時, 我見到地上有一個TRAY, 兩個MAIN COURSE, 咁我就問佢地兩位, 邊個食左, 邊個未食, 而54DE, 就由另外一邊的同事問, 最後我confirm 左我個邊係一個食左, 一個未食...而我只係俾左一個main course 佢地...點知我返入galley, 阿姐問我頭先54 個行派左幾多個餐, 我如實說一個special meal, 一個normal meal...之後阿姐話:"但佢地話冇餐喎!" 我同阿姐講冇可能, 而另一邊的同事們都堅稱派左餐俾佢地...最後...阿姐走左出去問54 DE, 個客話:"我們未吃米飯!!!!" 阿姐說:"你們係未食飯, 但係有餐, 對不對?", 佢地都話係...其實係佢地幾個都食馬鈴薯, 但又貪心想食多個飯, 即係食多個餐, 所以成日同我地講未食飯, 未食飯... 見佢地咁貪心, 我地梗係唔俾啦, 加上都冇乜飯淨....
不過最好笑都係, 我竟然見到我partner 做到 door 3 就推番個cart 入 galley, 冇同我work to meet, 不過我冇出聲, 而後來我差唔多做到door 3, 見到我partner 出番黎, 加上我聽到阿姐係galley 說的話, 大慨阿姐知道了佢冇work to meet...
完左第一個service, d call light 冇停過....佢地唔係一食完餐立即就叫杯麵我已經偷笑....不過d 客又好古怪, 黎到galley, 見我準備緊杯麵, 又只係拎左d 餅乾同水, 我諗住順便問佢要唔要杯麵啦, 佢地又唔要喎, 點知佢地一番埋位, 就特登叮個call light, 話要杯麵, 前後仲要都冇一分鐘..我心諗, 頭先問你要唔要又話唔要, 而定特登叮我出黎...玩野?  仲係唔只一個係咁...唉...
最忍無可忍就係我partner 冇check 過洗手間, 仲要俾我睇到個廁板佈滿鞋印...真係扯火, 我亦唔知我忍我partner 可以忍到幾時....
14 個鐘的機程, 終於完結, 雖然同事成日話economy class 唔full都唔知幾好做, 但其實有苦自己知啦...

No comments:

Post a Comment