1 September 2007

漂白

今日去左做今次行程中最重要的一環, 就係去漂牙...未去漂前, 我地去左食餐大既...因為一漂左, 頭兩日最好不要食有色素的食物, 但其實...世上而家好多食物都有色素架字啦! 唉...
搞左一個鐘, 好開心見到自己d牙白番哂..呵呵!  我同仔仔對住大家"e...呀....e 呀..." 場面都幾搞笑下...最辛苦都係訓係度個一粒鐘..條腰同個頭都好鬼死痛....不過, 總算值得既...
漂完牙, d 牙肉會比較 sensitive...那晚, 我地仲去左打邊爐, 又熱, 又凍, 痛死d 牙肉...wakakaka....
本來仲想去打golf 的, 但因為我對眼仲係好紅又痕, 同好腫, 仔仔見到我咁, 立即拉左我去買藥, 起初我想買番上次係香港既醫生叫我用個隻藥膏, 但那位pharmacy 的職員話個隻太勁, 唔o岩我喎, 只好被迫買另一隻...
番到apartment, 塗左一次, 食埋藥..., 訓左一陣, 但起身時, 只係見少少效, 心急的我, 晚上亦係仔仔的鼓勵下, 去左附近的 boots, 堅持買下那支好勁的藥膏, 果然好勁, 塗左都冇兩個鐘, 對眼果然好左好多..孤菇終於見得人啦...
不過最後就打唔成 golf 囉...

No comments:

Post a Comment