21 September 2007

悶熱紐約

2007.09.19 to 21

Day 1
去到紐約, 我地班機已經delay 左 (因為我地上機的時候,先知道engine 出左問題, 所以delay 了1-2 個鐘), 點知去到紐約, 竟然話我地的房間未準備好??!!! 我地只好去crew room等, 好彩都唔係得左好耐, 而好意外地, 這次我的房間又是比較大...
第一天總是我的休息日, 出去隔離食個dinner, 食完就訓..而我記得第一晚的天氣是十分清涼, 大慨秋季已經來臨了...
Day 2
孤菇等少爺lo 黎到紐約, 點知佢又係未拎到房...之後我地就相約去 time square 買飛準備第2 天去 washington 之旅, 點知只見到個bus stop, 而係冇售價處的, 仲要個bus stop 的標誌完全不當眼...最後我都諗到最壞的打算, 就係這次 washington 之旅應該不成了, 我又沒有特別唔開心, 相反少爺lo 就真係有失落啦~!
買唔到去 washington 的車票, 我好只好行番去酒店同老總及阿姐j 回合dinner, 想不到原來少爺lo o岩o岩先同阿姐j 飛完 vancouver, 世界人太多, 但總是太細.. 我地4 人一齊去jap restaurant dinner...雖然我覺得係貴左d, 但都值既, 因為真係好多野食....下面係其中一樣...

 
食完飯, 大家上了crew room, 在crew room 又見到其他同事, 平時, 大部分同事都只喜歡留在房內, 但這次的同事由老總到我地呢d 小空服, 都盡情出去sightseeing 啦, shopping 啦, clubbing 啦...等等...
Day 3
既然去唔成washinton, 我同少爺lo只好係紐約走走看, 想不到, 同事s 與二副機師都會有興趣 "喪行" 埋一份... 我地由51 街, 行行行, 經過central park, 再各北行到 harlem 區, 終點站係 125 街...
這天的紐約變得好悶熱, 真係同香港有得比...我帶的那支水, 不消一會兒就喝完...

 
踏入哈林區, 就好似去左另一個世界似的, 周圍都是黑人....


我地係哈林區行了一會兒, 飲d 野, 就回程去番51街...老實講, 這天自己的狀態不是太好, 原於早上開始有d喉嚨痛, 吃了藥, 睡得不夠就出去...加上這裡的陽光太猛烈, 所以感覺有點吃力...




行了6 小時, 我地終於回到酒店....休息了一會兒, 就與少爺lo 及 二副機師 去食 wendy's, 不過我倒有點失望...
再回房時, 我已經死左半折, 雙腳好似已經唔係自己咁...相信明天要我行15-16 個鐘回港, 都已經唔係一個問題了...
p.s 孤菇好病, 本來想打埋 "問題秒秒都多(下)" 但真係頂唔順, 所以遲些再upload 吧...

No comments:

Post a Comment