6 September 2007

花花世界 - 維多利亞

2007.09.06

係溫哥華休息了一個下午, 第2 天便與同事c 去左 victoria...而 victoria 位於 vancouver island 上..
我地的tour bus駛到船內, 上了deck 5 食野, 再上deck 6欣賞風景, 個半小時就過去了...
到了 victoria, 我地首先去左出名的 The Butchart Garden..

雖然之前有同事說已經不是看花的最好時候, 不過園內的花, 已經很美啊!




Butchart Garden 係由4 個garden 組成, 分別係 sunken garden, rose garden, japanese garden 同埋 talian garden..而下面係Sunken Garden, 大部分postcard 都有下面這張相呢!




下面係 Ross Fountain







 
係 Butchart Garden 逗留左個半鐘, 就坐半小時車出發去 downtown...
由於我地有成兩小時行, 為了消磨時間, 我地去左Miniature World...
 
下面係來自雪菇七友的故事...大家見到白雪嗎?

 
london 的小人國也有...
 
下面這張相, 是來自一個我頗喜歡的童話故事, 不過大家應該估唔到架啦, 因為都幾冷門下...heehee
 
連夜景的遊樂場也有...勁!
 
行了 45 分鐘, 就出番黎行downtown...victoria 一年四季的氣溫都好平均...在這裡住的, 大部分係政要及退休人士...
 
下圖係出哂名的 empress hotel, 可惜我冇機會入去睇睇....
 
victoria 真係到處都是花...最適合我這個愛花之人...
 
還有..時時見到下面這個東西...唔知點解, 次次見到, 都好鬼死鍾意影佢...
 
下圖係 parliament building...
最後坐了7 點船回 vancouver...這裡, 我一定會黎多一次...
由於前一天意外地俾我發現kit 姐operate new york - vancouver, 點解咁意外? 因為佢一向都飛 high den 麻, 冇啦啦飛奪命發發發喎, 我先記得佢升左做阿姐..wahaha! 冇得再 high den! 我回到酒店, call 佢, 先知道佢同另外兩位同事為左等我, 連打邊爐都唔打, 等到我番黎先食晚飯 + 宵夜, 實在太感動!
就係咁, 明知第2 天10 點就要起程去new york, 我都同佢地傾到成凌晨兩點幾三點....
p.s. 仲有好多victoria 的相片, 可以click 呢度
http://www.flickr.com/photos/92347866@N00/ 

No comments:

Post a Comment