23 September 2007

問題秒秒都多 (完結篇)

2007.09.22 to 23
295次飛行
其實做完第一個service, 大家都散哂, 點知回到galley 驚見成個galley 水浸,
唔單止地下全部都係水, galley top 都係水
!
原來每次我地一倒野去個
sink , d 水隔左一陣就會流到去地下, 起初我地只係倒水, 所以地上只有水, 之後開始有tea/coffee, 地上的水開始變色...變啡
..成條黃河咁...
..
幸好我地冇倒
tomato juice, 唔係會變紅....=.= 我地番到galley, 都忍不住 『嘩』!!!!收拾呢個殘局, 頭等的阿哥都立即係頭等客艙拎個大盤俾我地倒水...., 那時只係完左第一個service, 我心諗那個盤裝得幾多水呀??? 真係無眼睇
..
.
只好間唔中去廁所倒水
...那一刻, 我發覺自己再唔係空中服務員, 只係一位係廁所猛咁倒水的阿嬸...=.= 亦因為我知道一陣會有杯麵戰, 所以一早悉心設計一個好方法倒杯麵, 連我galley partner 都笑說: “ 你真係好鬼死有世藝..” T.T

阿姐終於去左休息, 得番自己一個係galley , galley partner 就係另一個galley 內忙碌著...call light 一直都冇乜點停到, 叮完一個又一個...當中仲有兩個男人係我galley 外苦等, 等什麼? 一個等我得閒同佢傾計, 一個等我得閒買 duty free, 其中有個仲識講國語...係咁同我傾計...
 
最後佢地兩個足足係galley 外等左我5 個鐘....太恐怖了
!!!!
佢地兩個係咁話我好好
, 笑得好, 做得好blahblah...仲話我笑得黎唔似其他同事咁假...(乜係咩?) 最後佢地兩個都話要寫 complimentary俾我, 真係多謝哂啊
! (我心諗: 講冇用架, 寫先係最實際, 呵呵!
 )
有個男人仲俾左張卡片我
, 話要約我第2 晚出黎dinner, 又話要介紹佢個仔俾我識, 又話: “ my son must love you...” 我真係唔知俾乜野反應你好...=.=

不知不覺
終於番到香港, 雖然係辛苦, 但有人留意到自己的用心良苦, 令我得到最大的安慰
....

經過這一次後
我相信短期內都唔會再做紐約機了, 怕怕啦!



No comments:

Post a Comment