10 March 2007

星戰

2007.03.09 to 10
第 242 次飛行
有時我都唔明, 為何去新加坡的航機, 總是問題多多...
未上機前, 已經好後悔swap 左呢班機番黎做, 不過我安慰自己, 公司一日5 班新加坡機, 最難做一定係最後個一班, 唔好問我點解, 我都唔知, 只因我曾做過哂5班, 最恐怖係每一日既最後一班...
去程, 全機幾乎爆滿, 仲要delay 左, 全因一家7口的新加坡人遲遲未上機..
起飛後, 大戰正式開始...
首先就係陸續有客同我講channel 1, take turn一句法文, 一句英文, 這個老總已經好努力去 fix 好, 可惜通常有 99% 都係整唔番,  如果整到, 我都想整番好去, 可惜我唔係techican...其實我地仲有好多 channel 俾大家選擇,求求大家唔好難為我們吧!
今次的香港老總同佢半年內飛左成3 次, 雖然今次做星機, 但有佢做老總, 點都放心d...  好似佢話齋, 一波未平, 一波又起...我派派下main course, 有客人說其中一款的 main course 唔係好熱, 我再check, 真係唔熱喎! 立即同阿姐講...阿姐竟然答我:"頭先我都覺得好似唔係好熱...原來呢個oven 壞左...", anyway...我立即要拎番哂d 唔多熱的 main course 入去再heat 過, 再將d 勁熱冇問題的 main course 拎番出黎再派過...係呢度已經阻了很多時間, 仲慢過隔離aisle 成條街....更奇怪既係, 隔離 aisle 的main course 都唔係好熱, 但佢地都仲派....仲要冇人投訴... 係呢度, 我真係好多謝隔離 aisle 的同事幫我地做了那麼多...衷心感激!
今日的 choice 有 chicken curry 同 fish potato, 之後派派派, 派到最後幾行, fish potato 越來越少...點知就係那個zone 好多小朋友係度, 好彩我仲記得自己個zone 有好幾位小朋友係度, 所以留左幾個fish potato 俾佢地, 因為大多數的小朋友都唔食辣麻...最後我只好與大人們張就一下食 chicken curry 吧...真係唔明白, 我仲諗住會好多人食chicken curry 添, 點知又會咁多人肯食魚...
派完main course, 我的惡夢先至開始, 我去tea coffee 的時候, 最前的 zone 好多人問我要 2nd drink, 幸好我昨日訓得夠, 記憶力還好, 記得哂佢地的 order...同埋一路行, 一路熄哂d call light, 因為實在太多...同埋我發覺真係冇乜同事去應call light...大部分call light都係話同事答應俾xx drink 俾佢地, 但又冇番轉頭...唉, 我都唔想去追究個客同邊位同事問drink 了, 我快快脆脆番galley 整番杯俾佢仲好...
星機, 連外國人都會麻煩d...又係唔知點解, 我去 tea的時候, 有位鬼佬話杯tea 唔熱...其實我係想話, 佢都未掂隻杯就已經咁講, 都唔知係唔係有心玩野...又投訴杯tea 太少..blahblahblah, 下省一百字...我呢個時候真係有點氣...但仲要笑住對佢說:"alright! i m now going back the galley and make a BIG BIG cup of tea...and this is especially for you!" 最後, 孤菇當然好守信用整左勁大杯, 仲要熱死佢的 tea 俾佢....
做哂 service, 又係 duty free 的時間, 起初所有乘客都算是安靜起來, 點知, 我行行下, 又有問題乘客出現...出哂名成日complain 的差差...佢有3 樣野唔滿意...(1) 佢想買 duty free, 寫哂 order form 但就冇人應佢個call light (我行緊duty free 時, 見到佢個call light, 立即應左, 因為唔係我個邊aisle 所以我唔知佢等左幾耐) (2) 投訴channel 1 一句法文, 一句英文的問題, 我好坦白同佢講有幾位乘客都有同我地講, 所以我地都好努力去整, 但可惜整唔番, 當我講到有幾位客人都同我地反映 channel 1 的問題時, 佢堅稱he is the only one telling us about this matter...唉..我又由得佢講.. (3) 佢事前 order 的special meal, 又冇load 上機...但後來同阿姐傾開, 實情係佢last minute 先order special meal, 所以阿姐又整唔切, 所以遲左少少上俾佢... 最後佢想要一樣野, 就係 complain form 一張...仲話自己係 marco polo member, 我睇一睇佢張卡, 哦...原來只係silver card member... 忽然令我想起一個曾經係同事口中聽過的inflight 笑話...哈哈!
另外仲有一位好冇禮貌的差差..做pre landing check 時, 見到佢既 seatback recline 左, 亦因為佢訓左, 我輕輕拍拍佢, 叫佢拉番直椅背, 點知佢一起身就丟左兩個headsets 俾我, 仲好惡咁講左句:" is that what u want?"  我說: "nope, i would like u to upright your seatback for landing..thank you..."  到左 transit 時, 因為航機係會去斯里蘭卡, 所以留係機上的客人, 我地都要進行確認行李的程序...剛巧有件行李, 我問左好耐都冇人應我, 呢位差差又係好惡就話:" he just goes to the washroom! i just told you this is his bag..." 駛唔駛咁惡呀? 你話係佢者, 我都要親耳聽到那人確認先可以同阿姐report 架麻!
回程, 剩番一個位..真係多謝哂囉!  今次我做drink, 我partner 做tray, 其實由昨日去個程開始, 我都係度諗一個問題, 究竟係我有問題, 定係我partner 有問題, 定係其實我地兩個都有問題呢?  見佢昨日都好多野要問我, 到左今日仲搞笑, 佢派 tray, 其中一種 main course 冇哂, 佢竟然問我: " 我冇哂 xx choice, 係唔係要番galley 拎?" 我打左個凸, 說了句: "係呀", 我心想, 冇choice 的時候, 唔係一向都係要自己番galley 拎咩? 其實之間仲有好多小問題, 不過唔想再講, 因為我只係覺得有點怪而已...並沒有造成大問題..
回程的問題冇去個程咁多, 最多又係唔夠main course 呢d, 有d 人死都唔食魚, 其實佢地又唔係唔食得魚喎, 只係唔想食魚者, 但就講到自己唔食得魚, 最後一要佢地等等, 又話要魚啦! 真係吹帳...有位日本媽媽說兩位小朋友同佢自己都唔食得辣, 最後俾左唔辣的 main course 俾佢, 後來阿姐打算幫佢地take special meal order 話下班機唔要 spicy 啦, 點知日本媽媽說佢d 小朋友鍾意食 spicy food 喎...唉, 真係唔知佢地邊句真, 邊句假...
終於番到香港, 想起就快放大假, 機上的事情一掃而空...

No comments:

Post a Comment