2 March 2007

先甜後苦



2007.03.01 to 02
第 238 次飛行
兩日三程的 pattern, 由大機轉細機, 到今日再轉番大機, 早幾日真係有點擔心今次會好似11月那次被公司pull out, 但好彩...最後都可以成行, thank God~~!
第一程得百六位客人...加上又係做brunch, 真係眨下眼就做完, 不過由於呢幾日都訓得好差, 所以做完第一程, 個人好虛脫..好彩今日唔full..
到第2 程...只係得百二位客人...但後面的zone全部都係差差, 型成機上一個 little india... 一行入個zone...果然好大陣佢地民族的味道... 而佢地全部都係order 左 special meal...結果真係成個cart special meal 咁去派... 如果第日所有order 左 special meal 的客人都安排哂一齊坐, 相信我地派特別餐時會易做好多囉!
另外有位indian 一上機就就笑笑口同我講佢唔舒服, 又話呢度痛, 個度痛, 講講下, 佢仲自摸話自己全身都痛, 叫我俾 panadol 佢食...我叫佢等等, 佢就話自己 fever, 好需要食喎, 但講真, 見到佢仲可以笑笑口同我講邊度唔舒服, 我好難信佢真係唔舒服囉....見佢仲話自己fever, 我就話(意思大慨如下):" 如果你有fever 既話, 咁你唔上得機喎! 我仲要寫個report, 等你一陣去到泰國作進一步的檢查..." 我咁講完, 佢立即笑笑口說冇fever了...唉, 10 個有9 個差差都係咁...成日都話自己唔舒服...都唔知panadol有乜咁好食...事後我同d 同事講番, 佢地笑說:" 唔怪得d indian 成日搖頭啦! 原來o拍得丸多...哈哈!"
終於終於到左曼谷! 當然第一時間打俾貴人啦! 佢又幫孤菇改左個新花名! 夠啦喎!
第2 天一早回港, 呢一程 full load, 連crew seat 都有 id 坐...可想而知有幾full 啊! 兩個幾鐘頭, 又full load, 其實已經好辛苦, 但我今日的partner ( 因為 crew change 的關係), 係ISM, 即係老總...咁樣都唔緊要, 因為我都係照做, 可惜, 老總對客實在太太太太好...對我就好似對maid 咁... 成日都講: "xxx, u do this...", " xxx, u do that..", 好彩我阿姐一早同我講過佢都幾厲害, 加上我有d 印象同佢飛過, 所以有左少少心理準備...其中一個例子係叫我去佢個zone 的 overhead locker 拎哂d blankets 落黎....這個, 我唔介意, 因為而家唔做, 一陣都要做...但做service 時, 我同老總一人一架餐車...我做快佢少少, 派哂自己cart 內的 tray, 就換cart 繼續...後來老總派完佢個cart 的tray, 就黎join 我做2 man cart...一句命令:"u do the tray, i do the drink!!!" , 我梗係 no problem 啦...只係唔太鍾意俾佢點的態度...不過諗深一層, 佢始終都係老總...俾佢點係我的榮幸.... 我咁諗似乎會開心d...終於派完tray...諗住快d 推番個cart 入 galley 啦....點知, 老總on the way back 竟然逐個客問佢地要唔要2 nd drink...唉... 我望住自己隻錶, 就快 descent 啦...tea/ coffee 都未做啊! 我真係唔想去到最後又要趕頭趕命呢! 同埋好多客都唔想要 2 nd drink, 反而想我地收到佢地的tray...老總又唔俾我收住...話唔好將clean 同unclean 的tray mix 埋一切, 但同時有好多客俾哂d tray 我...嗚...我好難做架喎...同埋通常呢個情況我都會收, 最多放係cart 的最低部...最後, 我偷偷地都收左幾個...  終於到captain 做descent announcement 時, 先o岩o岩開始collection...同埋又見到同事係對面aisle揚一揚d duty free order, 心就更急了...我覺得自己係一個好混亂的情況下完成呢一班機...都算順利既, 不過...代價就係唔記得拎番件smock 落機...
最後, 好多謝眾同事, 阿姐同埋坐 crew seat 的 id pax..多雙手幫手, 真係好好多呢!
落左機, 先發覺自己其實成朝都冇食過野, 餓到暈...立即到機場的7 eleven 醫下肚...
上到車, 當然睡到唔想落車...

No comments:

Post a Comment